ugrás a tartalomhoz

Archívum - Jan 27, 2006 - Fórum téma

Új ablak nyitása, nem JavaScripttel

Anonymous · 2006. Jan. 27. (P), 16.07
Hello

Hogyan nyithatnék egy átméretezett ablakot, linkre kattintva, nem Javascripttel, és PHP ben is jó legyen. Ilyen téren abszolút kezdő vagyok ,nagyon hálkés lennék, ha valaki megdobna egy teljes forráskóddal.
 

Mysql elérési adatok az extra.hu-n, vbulletinhez

Anonymous · 2006. Jan. 27. (P), 16.01
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni mivel egy vbulletin fórumot szeretnék telepíteni a www.extra.hu -ra, a problémám az, hogy nem tudom rendesen beállitani a config.php-ban a mysql databázis elérését. Ezek az adatok kellenének: DATABASE NAME, DATABASE USERNAME & PASSWORD, ez eddig nem lenne gond de az extran nincs semmi csak ez:
MySql elérése:
PHP script: mysql_connect("mysql1.extra.hu", "Zolko", "jelszó");
Adatbázis kiválasztás: mysql_select_db("Zolko");
Ennyi no most akkor mi itt a DATABASE NAME és a DATABASE USERNAME és PASSWORD, probatam ma sok felekeppen de nem enged be, ezt irja ki:

Attempting to attach to database

Error description: mysql_connect(): Access denied for user 'Zolko'@'localhost' (using password: YES) /sparebig/userstore/Z/o/Zolko/web/wwwroot/forum/includes/class_core.php on line 279

The database has failed to connect because you do not have permission to connect to the server. Please confirm the values entered in the 'includes/config.php' file.

Ha valaki tud segiteni, nagyon orulnék, elore is koszonom
 

Állandó tartalom létrehozása frame-ek nélkül

Anonymous · 2006. Jan. 27. (P), 15.19
sziasztok,

a problémám a következő: csinálok egy 8-9 htmlből álló weboldalt (php/sql nélkül), és szeretném, ha a fejléc és a menü állandó lenne. tehát ha mondjuk változtatok a fejlécben, akkor azt ne kelljen leklonozni minden egyes htmlre.

frame-eket nem akarok használni, találtam ugyan egy css frame-emulációt, de ez sem az igazi (a fix tartalmakat nem scrolozza).

help plz!
 

LightBox JS + Flash