ugrás a tartalomhoz

Archívum - Jan 5, 2006 - Fórum téma

Iframe beillesztésére elcsúszik az oldal

Anonymous · 2006. Jan. 5. (Cs), 21.42
Hello mindnekinek

Html weboldalamba szeretnék beilleszteni egy iFramet, ez sikerül is, csakhogy miután beillesztettem az egész oldal elcsúszott...

Igazából azt szeretném megoldalni, hogy egy scrollal lehessen görgetni a szöveget a weboldal közepén. Hogy csináljam meg? Valaki segítsen, ilyen téren kezdő vagyok...
 

Flash zoom Firefoxban és Operában nem megy

rokkok · 2006. Jan. 5. (Cs), 20.26
Kedves Mindenki!

Egy problémával találtam magam szemben amire a megfejtést remélhetőleg tőletek megtudom :o). Csináltam egy gyerekeknek szóló meseoldalt flash-ben. Ez Firefox alatt szépen működik. Viszont ha a játék szekcióba megyek be
akkor a választott játék hátterét nem tölti le, és a jobb egérgombbal
nem érhető el a zoomolás funkció, holott engedélyeztem az swf
filének. Megnéztem a forráskódot, de nem tudok rájönni, hogy mi lehet
a gond. Explorer alatt szépen működik, viszont Firefox alatt nem
szereti :o(. Szeretném firefoxra is optimalizálni mert sokan azt használnak, és így a játék értelmét veszti, mivel a játékok lényege az oldalon a zoomolásban van. A weboldal ITT található. Alul a nagyítós bárányt kell választani, és a felugró ablakban bármelyik játékot. A játékok html oldalba vannak beágyazva.

Válaszokat előre is köszönve: rokkok
 

Blogmarkok nem jellenek meg a hírlevélben

Tome · 2006. Jan. 5. (Cs), 19.16
A Tartalmak megjelenítése egy weboldal felett c. hírben tárgyalt korábbi (2005. december 5.) blogmark nem jelent meg a másnapi hírlevélben. Nem először találkozom azzal, hogy nem szerepel a hírlevélben egy blogmark ez előző napi adagból.
Tudom, hogy a hírlevél csak egy lehetőség, és a blogmarkokat kényelmesen el lehet olvasni az oldalon, de jó lenne ha tudnátok javítani ezt a kis hibát, mivel most is majdnem lemaradtam egy érdekes dologról! ;)
 

XML átadása JavaScriptből PHP-be

coder_fun · 2006. Jan. 5. (Cs), 17.02
HI!