Archívum - 2014 - Fórum téma
január 1
Weboldalamra vélemény
Sziasztok.
Alapszintű hobbiprogramozó vagyok, egy közösségi oldalt fejlesztek.
A htmlről nem szeretnék véleményt, azt tudom, hogy rettentő, a php-sqlről, és magáról a témáról szeretnék véleményt kérni.
A weboldalam egy élménybeszámolós, motiváló közösségi oldal lenne,
ami úgy működik, hogy ha egy túrán/vizsgán/sportteljesítményen/utazáson/stb. vagy túl, akkor abból létrehozol 1 feladatot. A feladathoz csatlakozol és leírod élményeidet.
Pl: Mászd meg a Mount Everest-et! Ennek teljesítése másokat motiválhat, és segítséget nyújthat.
Mindenki a saját feladatait feltölti, és csatlakozik ahhoz, amiket már teljesített, amit még nem, de szeretné, azt meg célnak jelöli, amolyan bakancslista szerűen.
Ezek alapján a rendszer hasonló érdeklődésű felhasználókat jelenít meg neked, hogy új barátokat találj, és a közös érdeklődésű emberekből közösséget formáljon.
Az oldal használatához regisztrálni kell, vagy facebokkal belépni.
A véleményen kívül azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kell elindítani egy közösségi oldalt. Hogyan kell béta tesztelőket szerezni, hogy jut el az emberekhez stb.
(A html tudom h rossz, div-re majd át akarom írni.)
Itt a weboldal
■ Alapszintű hobbiprogramozó vagyok, egy közösségi oldalt fejlesztek.
A htmlről nem szeretnék véleményt, azt tudom, hogy rettentő, a php-sqlről, és magáról a témáról szeretnék véleményt kérni.
A weboldalam egy élménybeszámolós, motiváló közösségi oldal lenne,
ami úgy működik, hogy ha egy túrán/vizsgán/sportteljesítményen/utazáson/stb. vagy túl, akkor abból létrehozol 1 feladatot. A feladathoz csatlakozol és leírod élményeidet.
Pl: Mászd meg a Mount Everest-et! Ennek teljesítése másokat motiválhat, és segítséget nyújthat.
Mindenki a saját feladatait feltölti, és csatlakozik ahhoz, amiket már teljesített, amit még nem, de szeretné, azt meg célnak jelöli, amolyan bakancslista szerűen.