JS - Float32Array probléma
Üdv, Adott egy objektum:ennek vannak elemei is : [ 0 ] = [ 1 ], [ 1 ] = [ 1 ] ...stb
A baj az, hogy valamiért nem törölhető egy elem sem.
typeof szerint objektumról van szó, tehát próba1:Én rontok el valamit?
itt a tényleges kódköszi
■ var foo = new Float32Array();
A baj az, hogy valamiért nem törölhető egy elem sem.
typeof szerint objektumról van szó, tehát próba1:
delete foo[0]; // nem működik
delete foo[1]; // nem működik
foo.splice(0,1); // nem működik mert a foo.splice is not a function
foo.splice(1,1); // nem működik mert a foo.splice is not a function
itt a tényleges kód
console.log("előtt:" + _webglObjects[ object.id ].buffer.__colorArray.length); // mondjuk 1170
delete _webglObjects[ object.id ].buffer.__colorArray[((geometry.chgdata*18)+ii)]; //jó az index tuti, mert megtudom változtatni az értékét
console.log("után:" + _webglObjects[ object.id ].buffer.__colorArray.length); // itt is annyi
Nem lehet
subarray
függvény segítségével. De mivel ezek nem hagyományos értelemben vett JavaScript tömbök, azok beépített függvényei itt nem léteznek. Érdemes lenne a dokumentációt olvasgatni.Értem, azért szeretnék
Tömb
3d alkalmazás