ugrás a tartalomhoz

Archívum - Már 26, 2006 - Fórum téma

A háttérkép ne ismétlődjön

PetyaKmet · 2006. Már. 26. (V), 23.12
Sziasztok!


Kezdő vagyok. Szeretnék, egy cellának háttérképet adni. Az a problémám, hogy a CSS fileba megadott háttérkép az egész képernyőn ismétlődik, annak ellenére, hogy én csak egy cellának adtam tulajdonságként.

Ide másolom a forrást:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

<html>
<head>
  <title>Teszt</title>
  <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/teszt.css">  
</head>

<body>
<!-- fo tablazat -->
<table border="0" width="770" height="600" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center" class="fotabla">
       <tr><td width="137" height="452"  valign="center"  class="baloldal"> >
			
				
       </td></tr>
</table>
<!-- fo tablazat vege -->
</body>
</html>
Valamint a CSS file-ban levő megfelelő részt:

.baloldal{
	width:137px;
	height:452px;	
	background-image:url(../kepek/baloldal.jpg);
}
Nincs olyan utasítás, hogy a kép csak egyszer rajzolódjon ki a képernyőre?

Péter
 

Képek tárolása adatbázisban vagy fájlként jobb?

roboy · 2006. Már. 26. (V), 21.02
Sziasztok !
Friss belépett vagyok, és nem tudom még a rendet, de lenne egy kérdésem.
Szerintetek, melyik megoldás lenne a megfelelő?

1, file kezelés -> kép feltöltés után fájlban marad
2, feltöltés után adatbázis táblába kerül.

További kérdésem :
Hogyan kezelhető le 2 MB nagyobb kép ? hogyan konvertálható ? és szerintetek milyen méretre érdemes konvertálni, mondjuk egy webáruháznál ? (kiskép / nagykép méretek)
 

Keresés MySQL táblában szótöredékre

Anonymous · 2006. Már. 26. (V), 19.28
Üdv!

Olyat szeretnék kérdezni h:
azt h lehetr megcsinálni h van egy mysql adatbázisom: base mondjuk egy táblám benne: table és 2 oszlopom: name, value .

Ez eddig ok és ebbe bele is tok irni meg minden de ezt szótár szereűségre szeregném használni, tehát értek mindent csak azt nem h h lehet benne keresni
pl.: