ugrás a tartalomhoz

Archívum - Jún 21, 2006 - Fórum téma

SESSION kezelés a rossz?

ifrozen · 2006. Jún. 21. (Sze), 22.54
Elég kezdő vagyok a témában (mily meglepő - ha pro lennék tudnám :D) Olvasgattam a sessionökről és azt hiszem hogy ez így jó is de nagyon úgy tünik mégsem: nem találom a hibát. Kérem segitsetek. (amig kézzel barmoltam a cookie-kat addig jó volt de ezt igy szeretném hogy menjen...

kösz a segitséget előreis.

ifrozen...

--------------------------------------



kód magában az oldalban:

<?php
session_start();
require_once("lib/lib.php");
csinald_mysql_kapcsolat(); // ez tuti hogy működik.
login_lekezeles();
mysql_close($kapcsolat);

function login_lekezeles() {
	# lekezeli a belépési mûveletet
	global $kapcsolat;
	
	$parancs = "SELECT * FROM login WHERE username = '".mysql_real_escape_string( $_REQUEST['username'] )."'";
	$eredmeny = mysql_query($parancs, $kapcsolat);
	$sorok_szama = mysql_num_rows($eredmeny);
	if ( $sorok_szama != 1 ) {
		die ("több user ugyanazon a néven");
	}

	while ( $egy_sor = mysql_fetch_row( $eredmeny ) ) { 
		if ( $egy_sor['passwd'] == mysql_real_escape_string($_REQUEST['password'] ) ) {
			print "jelszo passzol<br />"; 
			print "<div align=\"center\">Sikeres belépés<br />";
			# loggedin válozó beállitása
			$_SESSION['loggedin'] = true;
			$_SESSION['loginname'] = $_REQUEST['username'];
		} else if ( $egy_sor['passwd'] != mysql_real_escape_string($_REQUEST['password'] ) {
			print "jelszó NEMpasszol<br />";
			print "<div align=\"center\">Rossz jelszó!<br />";
		}
		print "</div>";
	}
}
 

Feltételes átirányítás

PogiG · 2006. Jún. 21. (Sze), 20.06
Üdv mindenkinek!

Két kérdésem lenne:

1. Adva van egy link, ha nincs engedélyezve a javascript, akkor betöltődik a linkben megadott file, de ha engedélyezve van a javascript, akkor a linket felülbíráva betölt egy másik file-t. Ez hogyan oldható meg?