ugrás a tartalomhoz

Archívum - Aug 2004 - Fórum téma

augusztus 31

Honnan tudom letölteni a telepítésben szereplő programokat

Anonymous · 2004. Aug. 31. (K), 20.41
T. Webmester vagy bárki aki segíteni tud

Kezdő vagyok. Csak néhány napja fejeztem be a weboldalam fejlesztését de a html korlátaiba ütköztem ezért kellene a php)

Szóval a "hogyan kell felinstallálni a programot első ránézésre könnyűnek és részletesnek tűnik, de NEM találom és Számomra nem Egyértelmű hogy most melyik milyen programok kellenek!!!
Szeretném ha megadnátok a szükséges fájlok listáját, és a TELJES ELÉRÉSI UTVONALAT ahonnan le lehet tölteni. ( ha lehet magyar, de az angol is jó; nincs semmilyen programom ) Pl.:

Php 4.3.8.-as: http://www.letoltes.com/php/php.exe
.
.
.
STB.

Tehát nekem csak a feljövő Windows MENTÉS ablakon a mentésgombra keljen csak kattintani és megadni hova mencse ;
vagy maximum meg keljen keresni az oldalon, de akkor kellene hogy milyen néven van ott. Hogy biztos megaláljam!

Remélem érthető mit szertnék!

A segítséget ide, vagy az e_e_k##kukac##freemail.hu címre várom és előre is NAGYON köszönöm!

Egy leendő php felhasználó: Zeusz
 ■

__PHP_Incomplete_Class Object

Bageera · 2004. Aug. 31. (K), 15.26
Van egy Object-om RS_UserInfo, amit SESSION-nal atvittem egyik oldalrol a masikra. Es most az Object neve __PHP_Incomplete_Class Object. Ezt se ertem, de igazabol nem is ezert irok ide. print_r($obj) a kovetkezot adja vissza:

__PHP_Incomplete_Class Object
(
    [__PHP_Incomplete_Class_Name] => RS_UserInfo
    [sAccount] => admin
    [sEmail] => blabla##kukac##blubb.bu
    ...
    ...
)

Viszont a print $obj->sAccount nem ad semmit. Es nem ertem miert.
 ■

augusztus 30

DIV layerben IFRAME?

Bageera · 2004. Aug. 30. (H), 15.31
div layerben probalok iframe-et beszurni. a layerem indulaskor invisible. ha javascriptel el akarom hozni, akkor hibat jelez. ha az iframe tagot torlom, hibatlanul mukodik. mi lehet a problema?
 ■

javascript-bol php-be