ugrás a tartalomhoz

Archívum - Jún 2013 - Fórum téma

június 30

router ip cím és átjáró manuális beállítása

tekert · 2013. Jún. 30. (V), 16.18
Kezdő vagyok és nagy fába vágtam a fejszém (a tudásszintemhez mérten).
az 1-es routert(tp wr543g), ami kábelesen elosztja a netet lereseteltem. ez eddig ok, mert a többi gép kábelesen van csatlakozva, kivéve egy gép, ami megint egy wifis tp link wr 743n-be fut. Na most ez már feladta a leckét, mert azon a gépen most nincs net, ami a routerre van csatlakoztatva. Gondolom ip címet kéne kiosztani a routernek,v valami hasonló, de satukulcs vagyok hozzá...valaki leírná nekem lépésről-lépésre hogyan küszöböljem ki a hibát, illetve állítsam be a másik gépre is a kapcsolatot? Előre is köszönöm a segítséget!!!
 

pgsql tárolt eljárások tutorial

inf · 2013. Jún. 30. (V), 12.05
Van egy olyan szitu, hogy a production szerveren (integrity-nél) van pgsql, viszont tárolt eljárásba csak sql lang, amit használni tudok. A PL/PgSQL nincs sajna fent. Megpróbálom elérni, hogy feltegyék, de az a tapasztalatom, hogy általában az ilyen 5 perces dolgok, meg az ügyfél kérései nem szoktak számítani a szolgáltatónál...

Tudtok esetleg valami használható tutorialt ajánlani sima sql-hez? (pl/pgsql-hez van egy rakás, más nyelvekhez viszont nem találok...)

Lehet, hogy hülye kérdés, de akkor most a sima sql az a pgsql nyelv, a pl/pgsql az meg valami oracle szerű sql vagy micsoda?
 

Agyhullám: PHP & MySQL könyv 4.000 Ftért !

Peet13 · 2013. Jún. 30. (V), 11.38
Agyhullám: PHP & MySQL könyv 4.000 Ftért !

Érdeklődni a következő címen lehet: szemespeter##kukac##gmail.com
 

php-ból adat küldése javascriptbe

inf · 2013. Jún. 30. (V), 08.42
Eredetileg sto-n volt kérdés, de meglepődtem, hogy ennyien bohóckodnak idézőjelekkel, és csak én vagyok itt egyedül helikopáter, úgyhogy beteszem ide is, hátha segít valakinek:

<?php 
	$data = "valami szöveg";
?>
<script>
	var data = <?php echo json_encode($data); ?>;
	console.log(data);
</script>
 

június 30