ugrás a tartalomhoz

Archívum - Május 25, 2009 - Fórum téma

Css div

Matyas87 · 2009. Május. 25. (H), 20.16
Sziasztok!Több divből tettem össze 1 oldalt, a lényeg az hogy menü és content div egymás mellett van,a body háttere szürke a menüjé fekete,és az a problémám, hogy mikor a content rész "magasabb" mint a menü, ami ugye fix méretű,akkor a menü nem nyúlik lejjebb hiába állitom be a height 100%ra vagy autora, semmi se változik valaki tud ebben segíteni?köszi
 

Random függvény + mysql

dobko · 2009. Május. 25. (H), 19.42
Sziasztok, kezdő vagyok még és az a problémám, hogy van egy lottó generátor és nemtudom megcsinálni, hogy ne ismételje a számokat és növekvő sorrendben irassa ki őket. Majd ezek után az egészet lekell menteni egy adatbázisba, amivel az a bajom, hogy egy mezőbe egy érték fér és nem 5 db, hallottam, hogy tegyem tömbe és egy változóként mentsem, de sajnos még nagyon az elején vagyok a dolgoknak.

for($a=1; $a<=5; $a++)
print mt_rand(1, 90).' '; eddig oké, de utána...

az adatbázisba lementést ugytudtam megcsinálni, hogy:

print $a=mt_rand(1,90).', ';
print $b=mt_rand(1,90).', ';
print $c=mt_rand(1,90).', ';
print $d=mt_rand(1,90).', ';
print $e=mt_rand(1,90);

csak így tudom lementeni adatbázisba...

A bajom, hogy tanuló vagyok és lekéne már adni, mint lecke és nemtudok idöben elkészülni ezért kérném valaki segítségét

Előre is köszi
 

Css overflow menü

di604 · 2009. Május. 25. (H), 17.26

<style type="text/css">
#gomb { width: 112px; height: 31px; background-image:url(navigationa2.gif); display:block; }
#gomb a:hover { width: 112px; height: 31px; background-image:url(navigationb2.gif); display:block; }
</style>
</head>

<body>
<a id="gomb" href="#"></a>
</body>
hol a hiba, vagy ezt egyáltalán nem így kell csinálni?:/
 

Float felvilágosítás

di604 · 2009. Május. 25. (H), 09.56
Sziasztok!