ugrás a tartalomhoz

Archívum - Feb 12, 2008 - Fórum téma

Változtatok a kódon, és üres fehér lapot kapok

mopa · 2008. Feb. 12. (K), 23.54
Kezdő vagyok.
Miért van az hogy egy privát webszerveren, ssh/sftp kapcsolatban szerkeztem a php fájlokat, de ha egy kicsit is megváltoztatok a kódot már nem jelenik meg többé az oldal? Csak egy üres lap.

Ez attól van , hogy nem tudja lefordítani a compliler? De igazából ha egy kicsit változtastok és tutti jó szintaktikailag akkor is.

Lehet alapvető dolgon múlik.... de nemtom....

köszi ha segítetek....


üdv
 

letoltott script szerkesztése

mopa · 2008. Feb. 12. (K), 23.21
Adott egy bizonyos "hesk" nevű script amit netről szereztem be. Szeretném kicsit megszerkeszteni benn a dolgokat. Konkrétan a phpmailer-rel szeretném kombinálni , hogy tudjak levelet küldeni, mert a script maga a php beépített függvényét alkalmazza ,de ezen a szerveren ez nem jo ( ez egy provat szerver).

Első alapvető kérdésem: miért van az , ha beleírok egy eljárást a "hesk" eredeti index.php-jába akkor nem jelenik meg semmi a böngészőben?

A másik: hogyan kéne használni a phpmailert. Egyszerűen csak bemásolom az osztály fájlait. Pl az index.php-ban
meghivom ezeket és utána már használhatom is az osztály metódusait?


köszi előre is
 

Adatok elküldése POST metódusban űrlap nélkül

Velias9 · 2008. Feb. 12. (K), 17.49
Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudok elküldeni szöveget, vagy más adatot POST metódusban. Az URL-hez hozzáfűzéses módszer nem megfelelő, mert lennének 5-6000 karakter hosszú szövegek is.
Ennek a problémának egy árnyaltabb formája, hogy JavaScripttel hogyan tudom ezt megtenni. Lehet elsőre hülyén hangzik. A cél az lenne, hogy előnézeti ablakot hozzak létre egy form mezőből külön ablakba.
Remélem tudtok segíteni.

Előre is köszi minden segítséget!
 

Nem sikerült működésbe hoznom a PHPShop-ot

hali · 2008. Feb. 12. (K), 15.50
Sziasztok !