ugrás a tartalomhoz

Archívum - Ápr 20, 2004 - Fórum téma

Fájlból olvasás, majd darabolás, és kiiratás

Bitman · 2004. Ápr. 20. (K), 16.06
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem/kérésem:
Szükségem lenne egy php szkriptre, nem tudom, hogy ismertek-e hasonlót, amit át lehetne alakítani, vagy újat kéne írni... Kezdő vagyok php terén, ezért ne várjátok el, hogy meg tudom csinálni a számotokra egyszerű dolgokat is.
Na szóval a szkript feladata: van egy fájl, amit be kéne olvasni, (fopen() függvény), majd a fájlban lévő választó karaktereknél (jelen esetben ÷ bár akármire cserélhető) szét kéne boncolni, majd minden egyes darab elé, és után be kéne illeszteni egy szöveget (most egy sql kérést), amiben lenne egy kis kritérium: egy értéknek minden fájl-darab után nőnie kéne eggyel, ugyanis egy viccnek a címe, amit én így képzeltem el: 1. vicc, 2. vicc...

Szóval itt egy példa:

A beolvasandó fájl tartalma:
÷
1. vicc első sora<br>
1. vicc 2. sora....
÷
2. vicc tartalma, és így tovább

A php szkripttel ezt szeretném kiiratni:

INSERT INTO nuke_jokes VALUES( 'NULL', 'Bitman', 'ieao##kukac##freemail.hu', now(), '1. vicc, '24', 'itt lenne az első vicc szövege, tehát az első szöveg a két ÷ elválasztó karakter között', '0', '0', '0', '0');

és így tovább, tehát a 1. vicc, 2. vicc.... mindig eggyel nő, a többi adat változatlan, kivéve persze a vicc szövegét, amit a fájlt szétdarabolva nyerünk ki...

Na nem tudom, hogy mennyire voltam érthető, mindenesetre előre is megköszönök mindenféle segítséget, mert az oldalam tartalmát így nagyon gyorsan tudnám növelni, és télleg nem csak egyszeri használatra kéne ez a szkript, tehát télleg nagy örömöt szereztek az elkészítésével/tanácsaitokkal...

Ja és higyjétek el, hogy próbálkoztam már, de nem nagyon jött össze a dolog már a beolvasásnál sem, mert a resource id #2-es hibát kaptam
 

PostNuke-ról Drupalra

AT · 2004. Ápr. 20. (K), 13.21
Van valami egyszerű megoldás arra, hogyan emelhető át a PostNuke-s mySQL adatbázis a Drupalba?