ugrás a tartalomhoz

Archívum - Feb 11, 2011 - Fórum téma

Nativ osztályok bővitése

Karvaly84 · 2011. Feb. 11. (P), 20.30
Hello guruk! Aszt hiszem ez a legjobb hely hogy feltegyem a kérdésemet!

Mondjuk, hogy kezdő vagyok a témában, nekem túl bonyolult a cikk, de a szerző vagy más olvasó lehet tudna nekem segíteni.

példának egy konkrét problémámat vetem fel.

a Event constructor-t szeretném úgy módosítani, hogy amikor az létre hoz egy új event objektumot akkor automatikusan ellenőrizze le, hogy a objektumnak van e 'target' tulajdonsága, és ha nincs akkor keresse meg a srcElement-et és másolja bele a target-be. Persze ezt úgy akarom, hogy beavatkozás nélkül történjen meg, lehetséges ez valahogy hogy a nativ osztályokat valahogy ki bővíteni egy olyan kóddal ami automatikusan lefut létrehozás után vagy a legvégén?

Hálás lennék ha valaki segítene ebben itt vagy mailben: karvaly007[kukac]gmail[pont]com cimen.

Előre is köszönöm. és ha már volt akkor elnézést.
 

E-mailek biztonságban

Kérésre törölve 18. · 2011. Feb. 11. (P), 13.09
Sziasztok!


Van megvásárolt domainom. Minden megvan tehát ahhoz, hogy normális webcímem legyen és normális e-mail címem.

De elgondolkodtam: ha az e-mailjaim a tárhelyszolgáltatónál landolnak - tudom, fő a bizalom, na de manapság, na meg a lehetőség benne van - akkor ha akarja, elolvashatja a levelezést, ami nem lenne szerencsés.

Tudom, sokan úgy gondolják, kit érdekel, miért foglalkoznának vele.

De ha pár ezer előfizetője van egy szolgáltatónak, akkor ez nem olyan nehéz és ha mondjuk valamiért felkelti az egyik ügyfél az érdeklődését és nem áll erkölcsileg a helyzet magaslatán, beleolvashat céges levelekbe, amivel akár vissza is lehet élni.

Kérem, hogy azok, akik egy legyintéssel elintézik a dolgot, ne fárasszák magukat írással, mert ők azok, akik a legjobban kétségbe esnek, ha megtörténik a baj.

Engem csak az érdekel, hogyan lehet ezt technikailag elkerülni.