ugrás a tartalomhoz

Archívum - Aug 8, 2011 - Fórum téma

Cégkereső

Saliva · 2011. Aug. 8. (H), 15.49
Sziasztok!

Kezdő PHP programozó vagyok. Összesen pár hónapja foglalkozom a nyelvvel. Az OOP alapjaival nagyjából tisztában vagyok, de tanulása még folyamatban van. Kisebb nagyobb feladatokat már megoldottam és úgy gondolom, hogy mostanra eljutottam arra a szintre, hogy valami komolyabba is belefogjak. Arra gondoltam, hogy megpróbálok készíteni egy cégkeresőt (cég-gyűjteményt, cég-katalógust). Szétnéztem a neten a témában és eddig ez az oldal nyerte el legjobban a tetszésemet: http://www.cegwebtar.hu. Szerintetek mennyi idő lehet egy hasonló oldal elkészítése? Érdemes belefogni? Várom a véleményeket! Előre is thx!
 

Cookiba több inputmező?

NosnOsnoS · 2011. Aug. 8. (H), 10.51
Helló!

Van 2-3 kódom de mindig összeakadnak....

Inputmező elküldő:

<form action="cooki.php" method="post">
Neved: <input type="text" name="name" />
Életkorod: <input type="text" name="age" />
<input type="submit" />
</form> 
PHP beolvasó
<?php echo $_REQUEST["name"]; ?><?php echo $_REQUEST["age"]; ?>  
Cooki létrehozó:
<?php
setcookie("user", "value", time()+3600);
?> 
És hát nem lehet a valuéba rakni azt , hogy
<?php echo $_POST["name"]; ?><?php echo $_POST["age"]; ?> 
mert akkor a ?> lezárja a a cooki létrehozót...
 

htaccess érdekes url-el

csabessz47 · 2011. Aug. 8. (H), 00.12
Sziasztok!

Mielőtt bárki írná sokat keresgéltem, azonban még mindig nem jutottam semmire sem.

Az alábbi feladatot kaptam:

egy oldal url-je:
domain.hu/index.php?q=oldal/hu

Ezt kéne nekem valahogy ilyenre módosítani:
domain.hu/oldal/hu

Addig már megy ezzel a sorral, hogy domain.hu/oldal (mivel ha a további részt lehagyjuk, egy default értéket kapnak (ezesetben hu)):
RewriteRule ^([a-zA-Z0-9/]+)$ /index.php?q=$1 [L]

Ha domain.hu/oldal/hu-t írok, akkor a tartalom megjelenik, viszont a CSS meg a képek nem jelennek meg (gondolom keres egy oldal vagy hu mappát, nem igazán tudom).