ugrás a tartalomhoz

Projekt levelezés integrálás redmineba

gabesz666 · 2014. Júl. 9. (Sze), 11.54
Sziasztok!

Van egy redmine telepítve a virtuális gépemen, ami eddig nagyon szépen teljesít. Egy funkció jutott most eszembe, ami hasznos lehetne még és sokat dobna a szoftver hasznán: egy e-mail címről bonyolítom le a projektekkel kapcsolatos levelezéseim döntő többségét. Arra gondoltam, hogy hasznos lenne, ha ezek az e-mailek csoportosítva lennének projektenként és akár még visszakereshetőek is lennének a redmine-on belül. Többször is volt olyan, hogy kerestem egy levelet, de nem találtam meg könnyen, mert elveszett a levéldzsungelben. (tudom, hogy lehet a levelezőben is mappákat létrehozni az egyes projekteknek, de a legjobb volna, ha redmine-ban lenne meg a teljes levelezés másolata, így a projekttel kapcsolatos minden információ - feladatok, forráskód, levelezés, dokumentáció - egy helyen fellelhető volna) Már rákerestem google-ben a témára, de nem igazán bukkantam egyelőre használható megoldásra. Van ötletek ezzel kapcsolatban? Esetleg valakinél már van hasonló megoldva? Köszi!
 
1

Miért nem engeded be az

szjanihu · 2014. Júl. 9. (Sze), 23.21
Miért nem engeded be az ügyfelet? Ebben az esetben kapnak emailt az issuekról és ha válaszolnak rá, az visszakerül a rendszerbe. http://www.redmine.org/projects/redmine/wiki/RedmineReceivingEmails (mobilról)
2

Be vannak engedve

gabesz666 · 2014. Júl. 10. (Cs), 10.40
Az ügyfelek be vannak engedve, viszont nagyjából akkor hajlandóak csak belépni, ha kifejezetten megkérem őket. A legtöbben egyszerűen nem hajlandók megtanulni még egy rendszert, főleg egy rövid munka esetén. Már az e-mailben történő feladat bejelentés is komoly akadályokba ütközött eddig. :)
A másik része pedig az, hogy sok e-mail nem is egy adott feladattal kapcsolatos. Ezek is fontosak és nyomon kell követni őket.
Gondoltam egyébként a fórum modul bekapcsolására is, de a fentebb említettek miatt ez is nehézkes lenne.
3

Ticketing

janoszen · 2014. Júl. 10. (Cs), 10.48
Akkor Te nem egy Redminet akarsz (mert az fejlesztesre valo), hanem egy ugyfelszolgalati ticketing rendszert, mint pl az OTRS vagy az RT.
4

Ez is lehet megoldás

gabesz666 · 2014. Júl. 11. (P), 09.29
Ez is egy megoldási alternatíva. Habár mint mondottam, ez sem a legszerencsésebb, mert az ügyfél számára mindegy, hogy redmine vagy ticketing rendszer, a lényeg, hogy nem e-mail és új, meg kell tanulni. Számomra továbbra is az lenne a legideálisabb megoldás, ha mondjuk az e-maileket cc-znénk egy adott e-mail címre és az megjelenne redmineban valahogyan.