ugrás a tartalomhoz

Mennyit fizut kérhet egy webmester? + weblap eladás árai

mATTIAS · 2008. Már. 17. (H), 22.14
Sziasztok!

Eladásra áll a weblapom (~3 millát mondtam rá), s felkértek, hogy legyek webmester a továbbiakban, de nem tudom milyen árat mondjak.

A kód gyakorlatilag önműködő, de gikszer mindig beüthet.

Továbbá kérdés, hogy mennyit érhet a weblap maga? Napi 6000-8000 egyedi látogató, havi 50.000 - 100.000HUF-os bevétel, hirdetésekből, ha van hirdető!

A kérdéses weblap az http://eval.hu, de ez nem túl publikus :)

Szóval segítséget kérek, előre is köszi!
 
1

Jó üzlet...

Fraki · 2008. Már. 18. (K), 02.19
Jó üzlet volt...
2

inkább legyél üzletkötő

Szekeres Gergő · 2008. Már. 18. (K), 10.32
havi fizetésre csak egy elég balek ügyfelet tudsz sztem rádumálni. ahogy te is mondtad néha beüthet a gikszer, ilyenkor kell a ráfordított idő függvényében bért kérni. de lehet jobban jársz ha inkább valami üzleti területen helyezkedsz el, ahogy látom jó áron tudsz eladni dolgokat.. :))
3

havi díj nem a baleknek jó

zila · 2008. Már. 18. (K), 11.22
A havidíjjal semmi baj nincsen, ehhez nem kell baleknek lenni. Ugyanis létezik az a fogalom, hogy rendelkezésre állás, ez ugye azt jelenti, hogy bármikor hívhatnak ha baj van, el fognak tudni érni, és a problémát bizonyos időn belül elkezded megoldani. Az idő minél rövidebb, annál magasabb a rendelkezésre állási díj. Én pl. kizárólag havidíjjal vagyok hajlandó rendszert üzemeltetni. A szerződésben kikötve a rendelkezésre állás mértékét, a havidíjban foglalt munkaórák számát, az ezen felüli munka óradíját...
4

kerdes

mATTIAS · 2008. Már. 18. (K), 11.49
S nagysagrendekben milyen ara van egy folytonos rendelkezesre allasnak?
rovid ido alatt hozza tudok latni a feladatnak, nem akarok rossz beallitottsagu arat mondani, akinek van tapasztalata e maileket is varok

a weblap araval kapcs.: 3 evi jovedelem - fenntartasi koltseg , nincs ebben semmi extra
5

Nagyon sok

zila · 2008. Már. 18. (K), 12.56
A folytonos rendelkezésre állás nagyon sokba kerül, hiszen akár éjjel kettőkor hívhatnak és gyakorlatilag azonnal el kell kezdened foglalkozni a munkával. Ehhez 3 műszakban kell biztosítanod az emberi erőforrást, és minden projektednél figyelembe kell venned, hogy bármikor félre kell tegyed mert beütött a krach... Pl. 24/7-es egy órán belüli reakció esetén több mint egy millió forint a havi díj...
6

nem kell feltétlenül 24/7

Fekete Ferenc GDA · 2008. Már. 18. (K), 15.23
Minden megállapodás kérdése.

Tegyük fel, hogy a srác vállal havi 5 óra supportot 30ezerért, ebbe beletartozik a hiba bejelentésétől számított 24 órán belüli javítás megkezdése. Bug ticket-et pedig minden hétköznap 9:00-18:00 óra között fogad. A túlórák vagy különleges kérések pedig egyedi megállapodás részét képezik, a mellékletben ki lehet erre térni.

Mellette jut idő egyéb munkákra is és nem kell paráznia hajnalban.

Lehet, hogy nem pont a tiedre kellett volna a választ nyomni, de már mindegy:)
7

ez rendszergazdai felügyelet...

Szekeres Gergő · 2008. Már. 18. (K), 16.07
olyan nincs hogy a programkód egyszercsak összesz*rja magát(ha meg eddig is rossz volt akkor sztem nincs szó sűrgösségi javításról).. így a problémát leszükíthetjük a szerverre. egy normális szerverparkban van support, akik kiszámlázzák neked a szükséges beavatkozásokat. persze, egy teljes összeomlás visszaállításához sokszor kell a programozó is, de ezek viszont nagyon ritkák(ráadául normális backup birtokában szintén rendszergazdai munka).
9

nem feltétlenül

zila · 2008. Már. 18. (K), 17.06
A kód javítás és a webmesteri teendők két külön gombóc. A javítás is csak garancia időn belül van ingyen. Sajnos vannak olyan hibák a programokban amik hosszú ideig rejtve maradnak, vagy a működési környezetben történik változás ami miatt hozzá kell nyúlni a kódhoz, ez sincsen ingyen.
Egyébként a rendelkezésre állás és reakcióidő független a feladattól.

A szerverparkokban idegen szerverre max annyi a support, hogy ha kell leállítják, vagy újraindítják a gépedet. Pátyolgatni nem fogják, csak akkor ha ők is telepítik... de az is lehet, hogy én tartom rossz helyen a szervereimet :)
13

nem

Szekeres Gergő · 2008. Már. 19. (Sze), 13.16
lehet supportot kérni, és mivel ők ott ülnek így nem kell készenléti díjat fizetni. nyilván azt ki fogják számlázni amit dolgoztak rajta, de ez még mindig kisebb összeg.
10

simán van ilyen

Hodicska Gergely · 2008. Már. 19. (Sze), 00.24
Hidd el, hogy simán van ilyen, főleg ha nagy terhelésű környezetben dolgozol. Ez kb. folyamatos harc, szinte mindig tud valami váratlan dolog történni, amire nem gondolt volna az ember, de az élet produkálja. Plusz ha olyan oldalról van szó, ahol folyamatosan nő a látogatók száma, akkor szintén folyamatosan tudnak új és új szűk kerszetmetszetek kialakulni. Egyrégebbi jónak tűnő, illetve akkor jó megoldás később könnyen tud kevésnek bizonyulni, valami trükkösebb megoldást kell helyette kialakítani. És mondjuk egy ilyen oldalnál nem fér bele, hogy álljon, vagy nagyon belassuljon, ha gáz van, akkor éjszaka kellős közepén kell nekiugrani. :)


Üdv,
Felhő
12

ez igaz

Szekeres Gergő · 2008. Már. 19. (Sze), 13.14
valóban, ráadásul nekem is volt hasonló. egyszerűen a program nem tudta lekezelni a megnövekedett adatmennyiséget.. ott a pont! :)
8

OFF

Fraki · 2008. Már. 18. (K), 16.27
OFF

„3 evi jovedelem - fenntartasi koltseg , nincs ebben semmi extra”

És mennyi ideig készült a lap?

ON
14

:)

mATTIAS · 2008. Már. 21. (P), 18.00
Hát, úgy vagyok vele, mindegy, menyi idő alatt készült, az a lényeg mi lett belőle, amúgy nem túl sok :)
11

Felmérés

sayusi · 2008. Már. 19. (Sze), 09.28
A workania oldalon van egy felmérés amelyben meg lehet nézni, hogy milyen munkához milyen irányár tartozik. Eléggé reális számokat találtam ott.

itt találod meg: felmérés