ugrás a tartalomhoz

Google Analytics: mini kampányok eredményességének mérése.

EdgarPE · 2012. Dec. 20. (Cs), 14.05
Egy egyszerű dolgot szeretnék Google Analytics segítségével megoldani, de nem tudom merre induljak, és gyorsan kellene a segítség.

A cél mini reklám kampányok eredményességének követése. Annyit szeretnék, hogy ha egy látokató egy adott url-re érkezik (?ref=kampányazonosító) akkor ez a látogató legyen megjelölve. Ha ez megvan, két dolgot szeretnék tudni:
- hányan térnek vissza az oldalra később
- hányan hoznak létre felhasználói fiókot.

Addig jutottam el, hogy valószínű Custom Variables kell a megjelöléshez Visitor scope-pal.

A regisztárciókat Goal-ként kell létrehozni, ez menni fog.

Viszont nem tudom a két végét összekötni, a dolognak, hogy hogyan lesznek nekem ebből számaim. Illetve nem vagyok biztos benne, hogy jó irányba indultam el.

Egy Analytics gurunak ez biztos ujjgyakorlat, örülnék egy kis támpontnak.
 
1

.

DeadLine · 2013. Már. 4. (H), 18.50
Szia,

A visszatérőkre is hozz létre goalt.

A másik kérdésedre pedig a célteljesülések adnak választ. - Ezeket a megfelő szűrökkel alkalmazva megkapod hogy éppen mire vagy kiváncsi.