ugrás a tartalomhoz

naplózás

Hibanapló Zend Framework alkalmazásokhoz

tiku I tikaszvince · 2011. Jan. 31. (H), 15.46
Hibanapló Zend Framework alkalmazásokhoz

A korábbi cikkben megnéztük, hogyan lehet Zend Framework alkalmazásunkat rávenni hozzáférési napló írására. Ezúttal vegyük rá a rendszert a hibák naplózására!

A ChromePHP használata Yii alatt

imehesz · 2010. Dec. 27. (H), 13.00
A ChromePHP naplózó egyszerű bemutatása és alkalmazása Yii-s környezetben
 

Syslog-NG (nem csak) fejlesztőknek

janoszen · 2010. Nov. 28. (V), 21.44

A legtöbb (webes) alkalmazásnak szüksége van valamilyen logolási lehetőségre, viszont ezek gyűjtése, feldolgozása és sajnos még a takarítás is sokszor elhanyagolt téma. Miután Kayapoval már jó néhány kevéssé optimális, ám de annál több energia beleölésével készített logrendszert láttunk, úgy döntöttünk, hogy a Docler Akadémia keretein belül tartunk egy előadást a Syslog-NG-ről, ezúttal elővéve a fejlesztői szempontokat is.

Az előadás 2010. november 30-án 18.30-kor kezdődik a Budapest, Albertirsai út 5–7. szám alatt található Docler irodaház előadótermében, ahová minden érdeklődő kollégát sok szeretettel várunk. Az előadás nyilvános és ingyenes.

 

Hozzáférési napló írása Zend Framework alkalmazásokhoz

tiku I tikaszvince · 2010. Nov. 8. (H), 07.20
Hozzáférési napló írása Zend Framework alkalmazásokhoz

Próbálok nagy szavakat találni, miért érdemes egy-egy alkalmazásba naplózást építeni, de mindig a hiba felderítéshez lyukadok ki. Biztosan az olvasó is találkozott olyan felhasználóval, aki rendszeresen futott bele egy hibába, amit az elmondása alapján nem lehetett reprodukálni. Vagy olyanba, amibe csak egy-két felhasználó szaladt bele, olyan úton, amire fejlesztőként egyáltalán nem gondoltunk. Ilyenkor hatalmas segítség lehet, hogy lépésről lépésre végig tudjuk követni felhasználót.

Logging integráció Django 1.3-ban

Török Gábor · 2010. Okt. 11. (H), 08.06

Januárra várható a Django 1.3. Míg az 1.2-es kiadás a nagyobb fejlesztésekre koncentrált, addig az 1.3-ban apróbb javításokra, a feature-ök zajában figyelmen kivül hagyott ticketek lezárására koncentrálnak a fejlesztők. Mindezek mellett két izgalmas területen is történik előre lépés. Az általános nézeteket osztály alapon szervezik újra (meghagyva a megszokott procedurális megközelítést), továbbá integrálják a keretrendszerhez a standard Python logging modult. Most ez utóbbiról szólok.

Profiling with dojox.analytics

Török Gábor · 2009. Szep. 4. (P), 13.07
Kliens oldali naplózás szerver oldalra