Hogyan érinti a weboldalamat és a keresőoptimalizálást a Google Kolibri algoritmusa?
A Google Kolibri algoritmusa hogyan érinti a weboldalad
■ H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
Pár kulcsmondat: A Google
Ami aggaszt, az két dolog:
1, a keresőpiacon nincs verseny, teljesen ki vagyunk szolgáltatva a Google kényének-kedvének
2, bár ezt sokan nem hajlandóak figyelembe venni, a Google ellen folyamatosan rengeteg per indul az adatvédelem megsértése miatt, azaz a határokat feszegetik
A Google óriási előnyben van azzal, hogy építettek egy belső, milliós adatbázist, amiben a világ objektumait és azok összefüggéseit tárolják, ezzel tudják megcsinálni azt, amiről a blogmark is ír, hogy a kérdésekre közvetlenül tudnak válaszolni. A Google-n kívül mindenki más – egyelőre – reménytelenül le van maradva. A fejlődés egyik legnagyobb kerékkötője, hogy ehhez a statikus dokumentumformához vagyunk kötve, a HTML-hez, amit már számtalanszor kritizáltam.
Ez ellen úgy lehetne tenni, ha elkezdenénk adataink jelentését megadni, megosztani egymással, például ezen a linken a második példában látható módon. Így segítenénk a gépi feldolgozást, azaz más cégek is könnyen készíthetnének saját, specializált keresőt.
A kérdés az, hogy mikor lépi
Vagy
Épp ez az, hogy addigra már
Forgalom
Arrol nem beszelve, hogy hacsak nem irnak valami AI-t, nem fognak a Te altalad kinalt tartalombol sajat valaszt gyartani. Ha meg atemelik a szovegeket, az egyertelmuen a szerzoi jog megsertese, amiert perelhetoek.
Nyilván a céljuk végső soron