Dataglobe.eu gondok
Sziasztok.
Van egy weboldalam a dataglobe.eu-nál. Már kb. 1 hete teljesne le van állva. Arra sem méltatnak, hogy visszajelezzenek az e-maileimre, és telefont sem veszik.
Nem tudja valaki mi lehet ezzel a céggel. Nagyon kellemetlen számomra a dolog, mert a php scriptjeimet sem tudom lementeni, mert még az ftp-re sem enged be.
Segítséget kérnék, hogy ebben az esetben hová lehet fordulni, vagy m a teendö.
A segítséget elöre is köszönöm.
■ Van egy weboldalam a dataglobe.eu-nál. Már kb. 1 hete teljesne le van állva. Arra sem méltatnak, hogy visszajelezzenek az e-maileimre, és telefont sem veszik.
Nem tudja valaki mi lehet ezzel a céggel. Nagyon kellemetlen számomra a dolog, mert a php scriptjeimet sem tudom lementeni, mert még az ftp-re sem enged be.
Segítséget kérnék, hogy ebben az esetben hová lehet fordulni, vagy m a teendö.
A segítséget elöre is köszönöm.
vársz
Ha vissza is jön, javaslom lépj le tőlük. 4 éve nekem is volt közöm hozzájuk, de senkinek nem ajánlottam. Keress valami más szolgáltatót, vagy ismerőst aki hostingol, vagy akár írhatsz privit nekem is. (jó kis burkolt reklám mi? :D)
Köszi, az infót. épp ma
A tipped bejött, úgy néz ki nem tudják visszahozni az adataimat ... szomorú
Kíváncsi lennék...
Nem csak náluk, hanem általában a tárhely szolgáltatók nagy részénél.
Vajon hány helyen tesztelik a backupok visszatölthetőségét?
Felejtsd el
Tanulság: csinálj mentéseket a fontos cuccaidról. Nem olyan bonyolult.
A telefon furcsa
Sose legyen az egyetlen példány a szerveren. Amit feltöltöttél (ftp-n), azt tartsd meg otthon is! A profik sem kockáztatnak ilyet szerintem... Az adatbázis kicsit nehezebb dolog, de náluk van PhpMyAdmin, azzal tudsz export-import-ot több formátumba, ezeket le tudod menteni magadnak.
Karácsony előtt leállt a MySql, és nem árulták el, hogy mitől. Hadováltak betörési kísérletről, de szerintem nem volt jól védve túlterhelés ellen, és valaki "leizzasztotta".
Tény, hogy sokszor nehéz velük szót érteni, de nekem eddig sikerült, és volt velük jó tapasztalatom is. Sok szolgáltató rosszabb náluk, ha majd tudok jobbat...
Eddig nekem sem volt semmi
Az a szomorú, ha talán hamarabb megnézték volna a technikusaik a problémámat, akkor még nagyobb esély lett volna visszahozni szerintem. Az adatbázist szerencsére le lehetett tölteni, csak az ftp-vel volt a gond.
Tehát a mostani esetben a hozzáállásuk nagyon elszomorít ... mentésem volt, de sajnos nem a legfrisebb :-)
Végeredmény?
Dataglobe - elég!
Csak ugye a magyar gerincháló sebessége miatt külföldről nem tudok megfelelő sebességgel magyar oldalakat kiszolgálni (rendszeresen használjuk a tárhelyet nagyobb fájlok cseréjére, pl többszáz MB-os munka anyagok miatt).
A legutóbbi szívás az, hogy a domain-ek lejáratáért 3 hónappal előre emlékeztetnek - ami nagyon jól hangzik, de erről N A P O N T A küldenek emailt! Három hónapon át.
- Ha megunom, és kérem a hosszabítást, akkor rögtön küldik a számlát, pár napos határidőre, és ha nem fizetem be, akkor rövidesen leállítják az egész tárhelyet (egy nyüves domain miatt) úgy, hogy az esedékes domain forduló napja még be sem következett. Ez szerintem elég inkorrekt.
- A másik lehetőség, hogy szórakozok azzal, hogy majd később kattintsak a 80. emailben jövő linkre, amit ne felejtsek el a tőlük özönlő email immunitásom miatt, és mindezt 15 domainnel (amik nyilván külön-külön vannak vezetve). Abszurd.
Természetesen már túl vagyunk a számtalan panaszon és oda-vissza levelezgetésen, amikor mindig azt a választ kaptuk, hogy nem tudnak egyedi esetekkel foglalkozni, és inkább szokjuk meg!
Senkinek Nem Ajánlom őket!
Szóval most keresek olyan szolgáltatót, aki hasonló áron (bruttó évi 20-30e körül) képes nekem ennyi oldalt kiszolgálni. Normálisan kommunikál, megbízható, és elviszi az összes tipikus WP, Drupal, Magento, stb rendszert. Lehet bűvészkedni az aldominekkel, email címekkel, alias-okkal, DNS rekordokkal, hozzaférésekkel. (Semmi extra, amit egy cPanel ne tudna.) Követhető az adminisztrációja.
Any idea?
Köszi: ady
Van egy rakas
Egyebkent eves 30 rugoert nem tudnak egyedi esetekkel foglalkozni? Az azert eleg szep. :)
Amit nem akarsz - nem tudsz...
Én olyan csúnyaságot is tapasztaltam náluk, amit le se mernék írni...
Szerintem ügyfélszolgálat tekintetében (is) a DotRoll elég jó ellenpélda.
Felejtsd el a DataGlobe-ot!!!!!!!!!!!!!!!
Én borzasztóan dühösen csatlakozok a korábbi társaimhoz. Nálam 4 év után telt be a pohár. Hol is kezdjem?! Több weboldalt és 1 webáruházat is működtetek.
- Apró hibák esetén nálam is rendszeresen előfordult, hogy az ügyfélszolgálat nem a legkellemesebb és segítőkészebb formáját hozta. Nem tudom megérteni, hogy egy szolgáltató cég ezt, hogyan engedheti meg magának. Már az első dobásuknál elfelejtettem volna őket, ha nem egy jó haverom ajánlja őket és nem fizetem ki az éves tárhelydíjat.
- Ha vmi problémájuk akad házon belül vagy változtatnak vmit, ami kihat a weboldalak működésére, azt nem kommunikálják, nem oldják meg maguktól - Ha te észre veszed (szerencsés esetben még pár percen vagy órán belül)a hibát és szólsz nekik, nagy duzzogva a technikus kolléga időt szán rá (feltéve, ha el tudod érni őket és reagálnak is rá) és még annyit sem mondanak, hogy bocs.
- Adatmentést rendszeresen elfelejtenek csinálni. Kénytelen vagyok erre magam oda figyelni! Augusztus végét írunk jelenleg és a legutolsó DataGlobe-os adatmentés júniusban volt.
- A mostani eset viszont már komoly anyagi kárt okozott. Egy egyszerű CNAME domain átirányítással működtetem a bérelt webáruházamat. Nem tudom mit műveltek, de ezt az átirányítást a rendszer egyszer csak nem végezte el. A webáruház nem elérhető!
Nyaralásból hazatérve próbáltam megoldani a problémát. Admin felületre belépve a domain szerkesztési felületén hibaüzenet jelenik meg. Mivel ezzel nem tudok mit kezdeni hívom Őket SOS, de nem veszik fel a telefont. - Google webmester adatai szerint a Google ekkor már 4 napja nem tudta elérni az oldalt. Természetesen az ügyfélszolgálat továbbra sem elérhető (se telefon, se e-mail - nincs válaszreakció). Mivel az oldal nem elérhető a Google már nem jeleníti meg a keresőben, ergo ahol eddig első helyen szerepeltem adott kulcsszóra ott most majd újra fel kell tornáznom magam, ami nem kis idő, energia és pénz.
Rengeteg sikertelen telefon és e-mail után feladtam a harcot.
Nem régen fizettem ki az éves tárhelydíjamat, ki tudja mennyi vásárlóm lett volna a hiba óta eltelt 6 napban és ki tudja mikor kerülök vissza a Google-ben értékelhető helyre és addig mennyi vásárlót veszítek el!
Irány másik tárhelyszolgáltató!
Senkinek nem ajánlom a DataGlobe-ot. Nekem csak gondom volt velük és anyagi kárt okoztak. Felejtős a cég. Sok gondtól kíméled meg magad, ha nem velük szerződsz.
A szolgáltatásuk, az ügyfélszolgálatuk és problémamegoldásuk kritikán aluli!!!!!!