ugrás a tartalomhoz

Dataglobe.eu gondok

idream · 2012. Jan. 30. (H), 13.00
Sziasztok.
Van egy weboldalam a dataglobe.eu-nál. Már kb. 1 hete teljesne le van állva. Arra sem méltatnak, hogy visszajelezzenek az e-maileimre, és telefont sem veszik.
Nem tudja valaki mi lehet ezzel a céggel. Nagyon kellemetlen számomra a dolog, mert a php scriptjeimet sem tudom lementeni, mert még az ftp-re sem enged be.
Segítséget kérnék, hogy ebben az esetben hová lehet fordulni, vagy m a teendö.
A segítséget elöre is köszönöm.
 
1

vársz

cSuwwi · 2012. Jan. 30. (H), 15.13
Gondolom valami adatvesztési parájuk lehet, ha már egy hét alatt se tudták visszahozni. Jobb esetben látsz még belőle valami, rosszabb esetben nem.
Ha vissza is jön, javaslom lépj le tőlük. 4 éve nekem is volt közöm hozzájuk, de senkinek nem ajánlottam. Keress valami más szolgáltatót, vagy ismerőst aki hostingol, vagy akár írhatsz privit nekem is. (jó kis burkolt reklám mi? :D)
2

Köszi, az infót. épp ma

idream · 2012. Jan. 30. (H), 17.27
Köszi, az infót. épp ma válaszoltak kb. 1 hét után :(
A tipped bejött, úgy néz ki nem tudják visszahozni az adataimat ... szomorú
3

Kíváncsi lennék...

H.Z. v2 · 2012. Jan. 30. (H), 17.37
A fentiek fényében kíváncsi lennék, hogy az összehasonlító táblázatukban említett "rendszeres adatmentés"-t hogy kell érteni...
Nem csak náluk, hanem általában a tárhely szolgáltatók nagy részénél.
Vajon hány helyen tesztelik a backupok visszatölthetőségét?
4

Felejtsd el

janoszen · 2012. Jan. 30. (H), 18.51
Szerintem rózsaszín felhőket kergetsz. Én voltam olyan helyen, ahol a mentés a másik webszerverre ment, és egy vírusfertőzés elvitte a fenébe az oldallal együtt.

Tanulság: csinálj mentéseket a fontos cuccaidról. Nem olyan bonyolult.
5

A telefon furcsa

Pepita · 2012. Jan. 30. (H), 19.22
Én is vagyok náluk (egy tárhely, két honlap), e-mail már volt gond - "elfelejtődött rá válaszolni" -, de a telefonon csodálkozom. Gondolom, sok oldal volt az említett szerveren, és most ezren reklamálnak - egy ügyintézőnek.

Sose legyen az egyetlen példány a szerveren. Amit feltöltöttél (ftp-n), azt tartsd meg otthon is! A profik sem kockáztatnak ilyet szerintem... Az adatbázis kicsit nehezebb dolog, de náluk van PhpMyAdmin, azzal tudsz export-import-ot több formátumba, ezeket le tudod menteni magadnak.

Karácsony előtt leállt a MySql, és nem árulták el, hogy mitől. Hadováltak betörési kísérletről, de szerintem nem volt jól védve túlterhelés ellen, és valaki "leizzasztotta".

Tény, hogy sokszor nehéz velük szót érteni, de nekem eddig sikerült, és volt velük jó tapasztalatom is. Sok szolgáltató rosszabb náluk, ha majd tudok jobbat...
6

Eddig nekem sem volt semmi

idream · 2012. Jan. 31. (K), 00.28
Eddig nekem sem volt semmi gondom. kisebb leállások ... Már kb. 6 éve vagyok náluk, de a mostani kicsit-nagyon "kiütötte a biztosítékot". Nem is a rendszerleállás, hanem az, hogy semmi válasz sem jött, pedig naponta próbálkoztam. Az elsö napokon még úgy láttam az admin felületen volt mentés, de nem tudtam letölteni ... aztán onnan is eltünt :(
Az a szomorú, ha talán hamarabb megnézték volna a technikusaik a problémámat, akkor még nagyobb esély lett volna visszahozni szerintem. Az adatbázist szerencsére le lehetett tölteni, csak az ftp-vel volt a gond.

Tehát a mostani esetben a hozzáállásuk nagyon elszomorít ... mentésem volt, de sajnos nem a legfrisebb :-)
7

Végeredmény?

Pepita · 2012. Jan. 31. (K), 01.03
Azért csak b..gasd őket addig, míg nem válaszolnak. Telefonon is. És ha válaszolnak, légyszíves írd meg ide, szerintem nem csak én vagyok kíváncsi rá.
8

Dataglobe - elég!

ady · 2013. Feb. 6. (Sze), 16.14
Nos, nekem most telt be a pohár! Mi is 6 éve vagyunk náluk (valaki lőjjön agyon), nagyobb terhellyel, és kb 15 domainnel. Elviseltünk már mindent tőlük. Szó nélküli leállítást, betöréseket, bunkó ügyfélszolgálatot minden alkalommal. De a cégünknek nem ez a tevékenysége (nem webes cég), csak szeretnénk normálisan üzemeltetni az oldalainkat. És teljesen megértem az ügyvezetőt, hogy nem akar többet költeni erre. (Amerikában havi $10-ért megkapom ugyanazt a szabadságot, sokkal nagyobb biztonsággal, és szuper-előzékeny ügyfélszolgálattal, könnyű Paypal-os fizetéssel, stb.)
Csak ugye a magyar gerincháló sebessége miatt külföldről nem tudok megfelelő sebességgel magyar oldalakat kiszolgálni (rendszeresen használjuk a tárhelyet nagyobb fájlok cseréjére, pl többszáz MB-os munka anyagok miatt).

A legutóbbi szívás az, hogy a domain-ek lejáratáért 3 hónappal előre emlékeztetnek - ami nagyon jól hangzik, de erről N A P O N T A küldenek emailt! Három hónapon át.
- Ha megunom, és kérem a hosszabítást, akkor rögtön küldik a számlát, pár napos határidőre, és ha nem fizetem be, akkor rövidesen leállítják az egész tárhelyet (egy nyüves domain miatt) úgy, hogy az esedékes domain forduló napja még be sem következett. Ez szerintem elég inkorrekt.
- A másik lehetőség, hogy szórakozok azzal, hogy majd később kattintsak a 80. emailben jövő linkre, amit ne felejtsek el a tőlük özönlő email immunitásom miatt, és mindezt 15 domainnel (amik nyilván külön-külön vannak vezetve). Abszurd.

Természetesen már túl vagyunk a számtalan panaszon és oda-vissza levelezgetésen, amikor mindig azt a választ kaptuk, hogy nem tudnak egyedi esetekkel foglalkozni, és inkább szokjuk meg!

Senkinek Nem Ajánlom őket!

Szóval most keresek olyan szolgáltatót, aki hasonló áron (bruttó évi 20-30e körül) képes nekem ennyi oldalt kiszolgálni. Normálisan kommunikál, megbízható, és elviszi az összes tipikus WP, Drupal, Magento, stb rendszert. Lehet bűvészkedni az aldominekkel, email címekkel, alias-okkal, DNS rekordokkal, hozzaférésekkel. (Semmi extra, amit egy cPanel ne tudna.) Követhető az adminisztrációja.

Any idea?

Köszi: ady
9

Van egy rakas

janoszen · 2013. Feb. 6. (Sze), 18.50
Google?

Egyebkent eves 30 rugoert nem tudnak egyedi esetekkel foglalkozni? Az azert eleg szep. :)
10

Amit nem akarsz - nem tudsz...

Pepita · 2013. Feb. 6. (Sze), 20.58
Semennyiért sem akarnak senkivel sem foglalkozni.
Én olyan csúnyaságot is tapasztaltam náluk, amit le se mernék írni...
Szerintem ügyfélszolgálat tekintetében (is) a DotRoll elég jó ellenpélda.
11

Felejtsd el a DataGlobe-ot!!!!!!!!!!!!!!!

kisoszee · 2015. Aug. 29. (Szo), 12.47
Sziasztok!
Én borzasztóan dühösen csatlakozok a korábbi társaimhoz. Nálam 4 év után telt be a pohár. Hol is kezdjem?! Több weboldalt és 1 webáruházat is működtetek.
- Apró hibák esetén nálam is rendszeresen előfordult, hogy az ügyfélszolgálat nem a legkellemesebb és segítőkészebb formáját hozta. Nem tudom megérteni, hogy egy szolgáltató cég ezt, hogyan engedheti meg magának. Már az első dobásuknál elfelejtettem volna őket, ha nem egy jó haverom ajánlja őket és nem fizetem ki az éves tárhelydíjat.

- Ha vmi problémájuk akad házon belül vagy változtatnak vmit, ami kihat a weboldalak működésére, azt nem kommunikálják, nem oldják meg maguktól - Ha te észre veszed (szerencsés esetben még pár percen vagy órán belül)a hibát és szólsz nekik, nagy duzzogva a technikus kolléga időt szán rá (feltéve, ha el tudod érni őket és reagálnak is rá) és még annyit sem mondanak, hogy bocs.

- Adatmentést rendszeresen elfelejtenek csinálni. Kénytelen vagyok erre magam oda figyelni! Augusztus végét írunk jelenleg és a legutolsó DataGlobe-os adatmentés júniusban volt.

- A mostani eset viszont már komoly anyagi kárt okozott. Egy egyszerű CNAME domain átirányítással működtetem a bérelt webáruházamat. Nem tudom mit műveltek, de ezt az átirányítást a rendszer egyszer csak nem végezte el. A webáruház nem elérhető!
Nyaralásból hazatérve próbáltam megoldani a problémát. Admin felületre belépve a domain szerkesztési felületén hibaüzenet jelenik meg. Mivel ezzel nem tudok mit kezdeni hívom Őket SOS, de nem veszik fel a telefont. - Google webmester adatai szerint a Google ekkor már 4 napja nem tudta elérni az oldalt. Természetesen az ügyfélszolgálat továbbra sem elérhető (se telefon, se e-mail - nincs válaszreakció). Mivel az oldal nem elérhető a Google már nem jeleníti meg a keresőben, ergo ahol eddig első helyen szerepeltem adott kulcsszóra ott most majd újra fel kell tornáznom magam, ami nem kis idő, energia és pénz.
Rengeteg sikertelen telefon és e-mail után feladtam a harcot.
Nem régen fizettem ki az éves tárhelydíjamat, ki tudja mennyi vásárlóm lett volna a hiba óta eltelt 6 napban és ki tudja mikor kerülök vissza a Google-ben értékelhető helyre és addig mennyi vásárlót veszítek el!

Irány másik tárhelyszolgáltató!

Senkinek nem ajánlom a DataGlobe-ot. Nekem csak gondom volt velük és anyagi kárt okoztak. Felejtős a cég. Sok gondtól kíméled meg magad, ha nem velük szerződsz.

A szolgáltatásuk, az ügyfélszolgálatuk és problémamegoldásuk kritikán aluli!!!!!!