Valós konverzió mérés, de hogyan?
Egy érdekes problémába ütköztem és eddig értelmes megoldást nem nagyon találtam.
Adott egy webáruház vagy egy leadeket generáló oldal. Beállítom goalnak a thankyou oldalt. A konverzióban azt fogom látni, hogy hányan jutottak el az adott pontra.
A probléma, hogy vannak olyan vásárlók, akik visszamondják a vásárlást, illetve leadeknél is csak viszonylag kisebb arányban válik valóban ügyféllé az illető.
Ergo van-e ötletetek arra ,hogyan lehet ezt valamilyen úton módon az analyticsban vagy bárhogy máshogy mérni? Jó lenne pl azt is mérni milyen csatornán mennek végig javarészt a "nem jó" vevők/leadek?
Tehát egy adat arról, hogy hány konverzió van a weben és a valóságban nem elég, tudni kell azt is, hogy a webről átcsöppenő lead/vevő útja visszakövethető legyen a weben!
Így kiszűrhetővé válik, hogy melyek a rossz vevőket vonzó látogatóforrások.
Ötlet?
■ Adott egy webáruház vagy egy leadeket generáló oldal. Beállítom goalnak a thankyou oldalt. A konverzióban azt fogom látni, hogy hányan jutottak el az adott pontra.
A probléma, hogy vannak olyan vásárlók, akik visszamondják a vásárlást, illetve leadeknél is csak viszonylag kisebb arányban válik valóban ügyféllé az illető.
Ergo van-e ötletetek arra ,hogyan lehet ezt valamilyen úton módon az analyticsban vagy bárhogy máshogy mérni? Jó lenne pl azt is mérni milyen csatornán mennek végig javarészt a "nem jó" vevők/leadek?
Tehát egy adat arról, hogy hány konverzió van a weben és a valóságban nem elég, tudni kell azt is, hogy a webről átcsöppenő lead/vevő útja visszakövethető legyen a weben!
Így kiszűrhetővé válik, hogy melyek a rossz vevőket vonzó látogatóforrások.
Ötlet?
Szerver oldal
Weben túli élet