ugrás a tartalomhoz

Google description nem változik

tila1 · 2009. Jan. 12. (H), 16.24
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, az oldallal, hogy a googlebe nem változik a description! Még valamikor az oldal szülésénél volt ez a description, de azóta már nagyon sokat változtattunk!

Mit adjak meg hogy tudjatok segíteni?

Az oldal

Előre is köszi
 
1

Szerintem észrevette a turpisságot...

vbence · 2009. Jan. 12. (H), 17.17
Mivel a tárolt változatban már a friss description látható két lehetőségre gondolok, ha már nagyon rég óta nem frissül, akkor az első a valószínűbb:

a) észrevette a turpisságot, azaz, hogy nem ember számára írt (és így helytelenül használt) descriptionjhe van az oldalnak, és az értelmes descriptiont használa, ami rendelkezésére áll az utolsó változatból.

b) lassan őrölnak a gugli malmai, előbb-utóbb frissül.

A jövőbennézegetheted az oldalt a seochat.com "google dance" tooljával, a különböző datacenterekben élő verzók figyelésére.
2

Nálam jó

Török Gábor · 2009. Jan. 12. (H), 18.59
Én azt a descriptiont látom a SERP-ben, amit a meta tagben is megadtál. Te mit látsz, és mit szeretnél? Ha regisztráltad az oldalad a DMOZ-ba, az abból érkező description erősebb, mint a meta tagban definiált. Ebben az esetben noodp a megoldás.
3

már megint meta

gex · 2009. Jan. 13. (K), 03.07
még a skype-os bejegyzésed után jutott eszembe, hogy lassan már mindenre lesz meta tag.

a google fekete háttérrel való energiaspórolása után azt is igazán kiszámolhatná valaki, hogy ez a sok meta tag mennyi felesleges forgalmat generál évente. ugyanúgy ahogy a skype automatikusan települő eszköztára (telepítéskor ki lehet kapcsolni, de jól elrejtették az átlagfelhasználó elől), ez a dmoz-ból érkező description is ellentmond minden józan paraszti észnek. ja hogy valakinek nem jó? itt az n-edik meta, szemeteljétek tele vele az oldalatok...
4

Re: Nálam jó

tila1 · 2009. Jan. 13. (K), 10.42
A googlebe ezt a descriptiont írja ki: "Energiatakarékos kazánok és radiátorok forgalmazása, gazdaságos fűtési, vízellátó és épületgépészeti rendszerek kiépítése."

És nekünk ez van az oldalon: "Vaillant kazánok, Korad, Dunaferr radiátorok, osztó-gyűjtő, megújuló energiák"


Tegyem bele amit írtál?
<META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOODP">
ezt részt?

De csinálunk több oldlat, és azoknál indexelés után kapásból látszik a változás! és ugyan úgy csinálok mindent!
5

dmoz

gex · 2009. Jan. 13. (K), 11.16
http://www.dmoz.org/World/Magyar/Üzlet/Ingatlan/Szolgáltatás/

De csinálunk több oldlat, és azoknál indexelés után kapásból látszik a változás! és ugyan úgy csinálok mindent!
azok az oldalak valószínűleg nincsenek benne a dmoz-ban.
6

Kérdés, hogy ezt szeretnéd-e látni

vbence · 2009. Jan. 13. (K), 12.47
A description akkor jön ki a találati listában amikor az oldal címére (cég neve?) keresnek. Biztosan egy ilyen zavaros felsorolást akar összefoglaló szövegként a cég summázataként?

Én az olyan oldalakra ahol ilyen felsorolást látok (hozzátenném, ez főleg a címre igaz), rá se kattintok, hiszen az oldal nem nekem készült hanem valami robotoknak. Nem azt mondom, hogy feltétlenül érzékeny erre az átlag webező is, és rövid távon lehet, hogy jobb helyre is kerültök, de ez helytelen megközelítés és rossz tendencia.
8

Konverzió fontos

Török Gábor · 2009. Jan. 13. (K), 15.29
Így van, a meta descriptiont kifejezetten a látogatóknak írd, hiszen hiába rangsorol egy robot az alapján előre, a látogatót (is) kell meggyőznöd, hogy a találatra rákattintson. Nem a helyezés, hanem a konverzió fontos.
7

DMOZ

Török Gábor · 2009. Jan. 13. (K), 15.28
Ahogy gex is írta, keress rá a kapott descriptionre, és kiderül, hogy a DMOZ-ból jön. Vedd fel a noodp taget. Egyébként meta ellenőrzésre javaslom még a Google site:domain parancsát, abból látszik, hogy a cégnevedre keresésnél azért nem a meta descriptiont, hanem az DMOZ-os leírást dobja fel, mert relevánsabb.