Én is tapasztaltam már, hogy a Yahoot könnyebb "átverni", de nem biztos, hogy egy ilyen rejtett frame hasznos. Arra gondolok, hogy a Google biztos bünteti valahogy az ilyet, és nyilván a googleben való megjelenés a fontosabb.
A google biztosan nem bünteti. A "műtrágya" kulcszóra 135000 találatból negyedik a www.nitrogen.hu Másrészt viszont tisztában kell lenni a módszer előnyivel és hátrányaival. Én nem hazsnálnám egy normál esetben, de el tudok képzelni símán egy olyan esetet, amikor jól jön egy ilyen trükk.
Hosszú távon biztos befoltozza a yahoo a dolgot. (Bár ahogy elnézem elég hosszú lesz ez a táv). De miután felfedeztem egy ilyen átütő erejű hibát az egyik mamut keresőben, nem tudtam magamban tartani. ;)
Sajnos az ilyen hozzáállástól vetül rossz fény a SEO-ra.
Ahogy a Google fogalmaz, content is king, humánoknak készíts oldalt, ne robotoknak. Ha ez tükröződik a szájton, akkor minden keresőben előkelő helyen lesz. Nem trükközni kell, hanem érdemi munkát végezni.
A cikk/blog egyetlen okból született, mégpedig hogy ez nem igaz a Yahoora. Nem azt mondom, hogy a google első oldal egyből yahoo első oldal is. De ugynaz az lap a 9. találati oldalon?
A szemantkus HTML, áltátható navigáció, barátságos webcímek pusztán csak józan ész, nem SEO tudomány. De hát ézért született a cikk/blog, hogy kiderüljön mi vezet sikerre a Yahooban. Abban már majdnem biztos vagyok, hogy nem az embereknek szóló, minőségi tartalom - SAJNOS.
Ha úgytűnik, hogy a www.interword.hu -t, mint jó példát jelöltem meg (<td name="kulcsszavak, kulcsszavak"> és társai), akkor biztosan rosszul fogalmaztam. Csak mint tényt közöltem, megjegyezve, hogy a google is bünteti az ilyet. Nem láttam értelmét tovább ostorozni őket emiatt.
Biztos, hogy jó ötlet?
Én nem mondtam
Hosszú távon biztos befoltozza a yahoo a dolgot. (Bár ahogy elnézem elég hosszú lesz ez a táv). De miután felfedeztem egy ilyen átütő erejű hibát az egyik mamut keresőben, nem tudtam magamban tartani. ;)
Kamu SEO
Ahogy a Google fogalmaz, content is king, humánoknak készíts oldalt, ne robotoknak. Ha ez tükröződik a szájton, akkor minden keresőben előkelő helyen lesz. Nem trükközni kell, hanem érdemi munkát végezni.
Etika?
A szemantkus HTML, áltátható navigáció, barátságos webcímek pusztán csak józan ész, nem SEO tudomány. De hát ézért született a cikk/blog, hogy kiderüljön mi vezet sikerre a Yahooban. Abban már majdnem biztos vagyok, hogy nem az embereknek szóló, minőségi tartalom - SAJNOS.
Ha úgytűnik, hogy a www.interword.hu -t, mint jó példát jelöltem meg (<td name="kulcsszavak, kulcsszavak"> és társai), akkor biztosan rosszul fogalmaztam. Csak mint tényt közöltem, megjegyezve, hogy a google is bünteti az ilyet. Nem láttam értelmét tovább ostorozni őket emiatt.