Super Marióval már HTML5-ben is játszhatunk
A hardvergyártók szerint is hatalmas lehetőségek vannak a webes platformban
■ H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Az absztrakció ára
CPU: 8 bit, 1,66MHz, 2kB RAM
GPU: 5,32 MHz, 2kB RAM
A HTML 5 változat az 1,6 GHz-en futó Athlon processzorom egyik magját 100%-ban lefogja, valamint kb. 80 megabájt memóriát eszik.
Ugyan...
Más
Az összehasonlítás nyilván
Nagyon primitív?
A mai napig is, ha már nagyon unom magam és minden játékból elegem van, egyetlenegyet azért bármikor elő tudok venni: Transport Tycoon :)
Programozásügyileg értettem a
Érdekes, nekem csak 23-29%-ra
Megnéztem Chrome alatt is, a
Vesd össze:
Mire a böngésződ futtatja,
Ezért jó az assembly.
Nekem lefagyott a FF tőle, nem volt elég a hardver... :( Pedig játszottam volna.
Az ilyen játékokat bizony újra meg kéne rajzolgatni és végigprogramozni js-ben. Akkor talán. (Mindenképp jobb eredmény érhető el, de nagyon sok munkával.)
Az Assembly gyors, de abban
Na-na!
A platformfüggetlenségben én valahogy sosem tudtam hinni.
Igen, jelenleg maradt a HTML-CSS-JS. Nem véletlen írtam, hogy kb. JS-ben kellene újraírni. Ezek az ingyom-bingyom emulátorok megtöbbszörözik a hardverigényt, és ugyanúgy platformhoz kötöttek.
Mindig ahány réteggel több (mennél messzebb megyünk a procitól), annál hardverigényesebb. Lehet gyártani az erőműveket, meg havonta új gépet venni.
Vagy elkezdünk programozni, nem plugineket dugdosni egymásba.
http://fir.sh/projects/jsnes/
NES emulátor, gyakorlatilag bármilyen ROMot be lehet adni neki. Teljes szoftveres emuláció nyilván drága (hiszen egy teljesen más architektúrájú processzort kell emulálni, amit csak szoftveresen lehet), ezért izzasztja meg a mai gépeket is.
Amikor megjelent a blogmark,