A mobileszközök processzorainak sebessége nagy szórást mutat az 1-2 gigahertzes tartományban, ráadásul a valós sebesség más minden architektúrán ugyanazon az órajelen. A képernyők felbontása is bekavar, a kínai vackokban minden szívfájdalom nélkül beteszik - kis túlzással - ugyanazt a procit a retinakijelző meg a 800x480 mögé. A grafikus kártyáknál is ég és föld a különbség egy harmincezres kínai meg egy százötvenezres koreai masina között, nem csak sebességben, hanem grafikai minőségben (a matematikai számításokat jóval kevesebb tizedessel végzik).
További probléma, hogy a grafikát hiába tudják gyorsítani, a javascripteket csak az eleve lassú processzoron tudják futtatni, ráadásul az ARM processzorokon technológiai okok miatt a sebességet jelenleg csak több mag hozzáadásával tudják növelni, amit js-ből tipikusan nem igazán lehet kihasználni.
Szerintem a HTML esetében vissza kéne térni a kaptafához.
Mobil
További probléma, hogy a grafikát hiába tudják gyorsítani, a javascripteket csak az eleve lassú processzoron tudják futtatni, ráadásul az ARM processzorokon technológiai okok miatt a sebességet jelenleg csak több mag hozzáadásával tudják növelni, amit js-ből tipikusan nem igazán lehet kihasználni.
Szerintem a HTML esetében vissza kéne térni a kaptafához.