Játéknak jó, de azért komoly weboldalon inkább ne. A fölső banner animálása annyira durván elkezdett CPU-t zabálni, hogy kénytelen voltam becsukni, nem volt lehetőségem végig olvasni.
Pedig komolyabb játékoknál is használják ezt a technológiát, főleg mivel animált PNG még nem igazán támogatott, viszont az animált GIF-ek pedig nem tudnak alpha transparency-t. Azaz ha valami olyan animációt akarsz, hogy mondjuk egy háznak füstöl a kéménye, és a háttér pedig részben látszik, akkor marad ez a megoldás. Akartam videót mutatni, de az oldal épp nem elérhető, majd ha az lesz, csinálok egy screencast-ot belőle.
Mondjuk az is fontos, hogy milyen böngészőben milyen a terhelés. Például a legújabb Operában igencsak alacsony, köszönhetően az új JavaScript motornak, és a hardveresen támogatott megjelenési rétegnek.
Opera alatt tök simán ment Linuxon is, tehát nem az X szerver hanem a FF JS engine hibája. Na majd ha jön a hardveres gyorsítás. Csak nehogy ATI videókártyája legyen szerencsétlen Linuxos felhasználónak.
... a megvalósítás a probléma. Már többször írtam, a HTML és CSS nem erre való. Ha ilyet akarnak, akkor arra tessék technológiát kifejleszteni, nem megerőszakolni a HTML-t, mert a HTML és CSS dokumentumok leírására való ...
+1, láttam SVG-vel gyönyörű szép realtime grafikonrajzoló alkalmazást szaggatásmentesen és rettenetesen kevés rendszerigénnyel futni. A saját monitorozó cuccaimat át is akarom írni rá.
Proclub szerintem úgy értette, hogy játszadozni jó ez, de éles használatra egyszerűen alkalmatlan, főként a JS motorok teljesítménykülönbsége miatt (amit meg még jól megkever a szgépek egyébként sem egységes teljesítménye -- ez kb. az a szitu, hogy miért érdemes PC helyett konzolon játszani; adott géptípus, mindenkinél ugyanúgy működik a játék; azonos hardver, azonos szoftver -- az más kérdés, hogy pl. RTS-t játszani konzolon hülyeség, de ez már nagyon off).
De azért örülök, hogy már létezik olyan gyors böngésző amelyikkel lehet ilyet is játszadozni. És ha már a legtöbb böngésző olyan gyors lesz....
(Megaztán addig persze lehet a böngészőt, mint követelményt is megadni, végülis ezek csak játékok, aki ilyet rak fel, olyanok számára teszi, akik fel tudnak tenni maguknak másik böngészőt is)
Az animgifet is ki lehet tenni opacityvel, lehet kettőt-hármat is egymás tetejére, és akkor már fokozatos átmenetet is lehet létrehozni. Kíváncsi lennék melyik eszi jobban a procit.
(Melyik az a "komolyabb" játék, amelyik ilyet használ? Ha tudsz ilyet, belinkelhetnéd, kíváncsi vagyok rá, köszi!)
Szép! Először az jutott eszembe, hogy mi ferdítette el őket, hogy nem flashsel csinálták meg, aztán rájöttem: biztosan olyan kütyüre készült, ami nem támogatja. Így már érthető...
Néhány hete találkoztam én is ezzel a pluginnel.
Nagyon tetszett, de Ubuntun nálam is szaggatott (A madarak néha lefagytak mint windoz).
Ez az egyetlen ok, amiért ódzkodok tőle. Pedig érdekes p()vakításnak tűnik. Jöhetnek a C64-es JS game-ek (Amik már jöttek).
Játék
Játék
Mondjuk az is fontos, hogy milyen böngészőben milyen a terhelés. Például a legújabb Operában igencsak alacsony, köszönhetően az új JavaScript motornak, és a hardveresen támogatott megjelenési rétegnek.
Firefox
Windows alatt ...
Chrome
Ötletes!
Üdv:
Gábor.
Opera
ATI
Mert? Legalábbis az asztali gépemen már jó tavaly is volt hozzá valami támogatás Ubuntun.
Nem az elv ...
Ha valaki szabványos
Aha
A linkelt könyvtár azt
+1
Játékszer
+1
(Megaztán addig persze lehet a böngészőt, mint követelményt is megadni, végülis ezek csak játékok, aki ilyet rak fel, olyanok számára teszi, akik fel tudnak tenni maguknak másik böngészőt is)
animgif
(Melyik az a "komolyabb" játék, amelyik ilyet használ? Ha tudsz ilyet, belinkelhetnéd, kíváncsi vagyok rá, köszi!)
Példa
állat
Nálam is szaggat
Nagyon tetszett, de Ubuntun nálam is szaggatott (A madarak néha lefagytak mint windoz).
Ez az egyetlen ok, amiért ódzkodok tőle. Pedig érdekes p()vakításnak tűnik. Jöhetnek a C64-es JS game-ek (Amik már jöttek).