ha jól értem akkor ez a gm szkript csak annyit csinál, hogy a linkhez hozzáadja azokat a paramétereket, amiket akár a google analytics is megcsinál nekünk, vagy aki már látott ilyen url-t az akár kézzel is. ezt rajtunk kívül senki sem fogja megtenni a ránk mutató linkeknél, szóval azért annyira mégsem fogom tudni hogy a twitterből jön pl egy blogbejegyzésemre az a rengeteg ember. ha jól értem.
A srác a saját twitjeiben elhelyezett, a saját honlapjára mutató hivatkozásokat címkézi fel kampányparaméterekkel – ebben segít ez az eszköz. Természetesen a tőle független linkekre ez nem vonatkozik, de pont emiatt tudja majd ezeket a forgalmakat jól elkülöníteni.
Egy másik srác is írt erről a módszerről. Csatolt is egy képernyőfotót, hogy az Analyticsben ez majd miként jelenik meg (kicsit szerencsésebben is kivághatta volna a képet).
önámítás?
A srác a saját twitjeiben
Tracking Twitter using Google Analytics