ugrás a tartalomhoz

Személyesebb termék bemutatás az Amazonon

Hojtsy Gábor · 2004. Okt. 27. (Sze), 07.38
Úgy tűnik, mindenki megpróbálja a blogozásból azokat a szeleteket alkalmazni saját üzletére, ami hasznot hajthat. A céges blogok olyannyira terjednek az utóbbi időben, hogy a magyar IT-BUSINESS magazin nemrég egész vezércikket szentelt a témának, bemutatva a nemzetközi és magyar helyzetet. Minden bizonnyal az egész a publikációk személyességéről szól, hiszen a valódi embereknek látszó személyek bejegyzéseit szívesebben olvassák az érdeklődők. Az Amazon új vásárlói lehetősége is ezt a vonalat erősíti.

Ügyfelei számára - egyelőre béta állapotban - lehetővé teszi, hogy a termékekhez saját maguk által készített fotókat helyezzenek el. Ezzel az a céljuk, hogy a már régóta meglévő termékajánlókat vizuálisabb információkkal egészítsék ki. Így lehetővé válik, hogy valaki megmutassa, hogy hogyan áll egy rajta egy kabát, mennyire használódik el egy bicska két hét után, milyen színű és mintájú is az a falióra, amit rendelt. Tehát több lehetőséget kapnak a vásárlók, hogy befolyásolják a későbbi vásárlók döntését, és az érdeklődők is több információt gyűjthetnek be, ha tényleg erőre kap ez az újítás.
 
1

Nem ujdonsag

Heilig Szabolcs · 2004. Okt. 27. (Sze), 10.41
Hasonlot mar jo ideje mukodtet pl. a ThinkGeek. Egy pelda:
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/6ba5/action/21094e8/ :)
2

Most, hogy mondod

Hojtsy Gábor · 2004. Okt. 27. (Sze), 10.47
Valóban én is láttam már ezt a ThinkGeek-en, csak aztán nem maradt meg kellőképpen :) Különben abban egyetértünk szerintem, hogy a piacvezetők egy-egy technológia bevezetése jelentősen meg tudja változtatni a "klímát". Hasonló volt, amikor a Yahoo beadta a derekát az RSS-nek. Az RSS-ről sem volt elmondható, hogy új lett volna akkoriban :)