ugrás a tartalomhoz

createEmptyMovieClip

Otto · 2005. Ápr. 17. (V), 11.20
Sziasztok!
az a gondom, hogy szeretnék adott számú clippet létrehozni futásidőben. ezt így gondolom:
for(i=1;i<=num;i++){
createEmptyMovieClip("klip"+i,2)
loadMovie("....",eval("klip"+i)
}
a gond az, hogy ha a num=7, (vagy akármennyi), akkor csak a klip7 jelenik meg és klip1 - klip6 nem is létezik. próbáltam creatEmptyMovieClip(eval("klip"+i),2) változatot is, de nem lett jobb.
van valami ötletetek, hogy annyi klip jelenjen meg amennyit szeretnék?
köszi
Ottó

Ja és Flash Mx
 
1

Amennyire emlékszem - már

kriz · 2005. Ápr. 17. (V), 14.52
Amennyire emlékszem - már nem mai - Flash tanulmányaimra, minden új movie clip-et új szintre kell helyezni, szal createEmptyMovieClip("klip"+i,i) működik majd rendesen, de nem esküszöm meg rá... :)
2

igaz

Otto · 2005. Ápr. 17. (V), 14.57
Igazad van, így működik. Köszi.
De van egy újjabb gondom: az így elkészített kliphez hogyan tudok function-t készíteni? a klippen való klicket kellene figyelni.
Köszi

Ottó
3

Sztem vmi ilyesmi

kriz · 2005. Ápr. 17. (V), 15.06
Sztem vmi ilyesmi lehet:

_root.movieclip_neve.onMouseEvent(release) {
  // kód
}
4

Találtam egy példát,

kriz · 2005. Ápr. 17. (V), 15.25
Találtam egy példát, hátha ezzel többre jutsz:

//create a new empty object
myobject=new Object();
//now register our interest with the Mouse objects broadcast
Mouse.addListener(myobject);
//define the onMouseMove event handler for our object
myobject.onMouseMove=function(){
    trace("Mouse was moved");
}
5

Köszi

Otto · 2005. Ápr. 17. (V), 19.54
Köszi a válaszokat. sztem csak holnap fogom tudni kipróbálni.
Ottó