Elfogadott auditáló/statisztika oldalak
Üdv!
Engem az érdekelne, hogy egy újonnan indított weblapot melyik auditáló/statisztikai oldallal lenne érdemes mérni. Gondolok olyan dolgokra, hogy napi oldalletöltés, egyedi látogató (ip szerint és session szerint)
És nem lenne hátrány ha olcsó lenne, mert az oldal még nem hoz bevételt.
Írtam én is egy statisztikai részt, ami úgy érzem és tesztelés szerint is jól működik, de valamiért nem ugyanazt adja, mint a freeaudit. Másrészt az esetleges hirdetőknek ezzel nem állhatok oda.
■ Engem az érdekelne, hogy egy újonnan indított weblapot melyik auditáló/statisztikai oldallal lenne érdemes mérni. Gondolok olyan dolgokra, hogy napi oldalletöltés, egyedi látogató (ip szerint és session szerint)
És nem lenne hátrány ha olcsó lenne, mert az oldal még nem hoz bevételt.
Írtam én is egy statisztikai részt, ami úgy érzem és tesztelés szerint is jól működik, de valamiért nem ugyanazt adja, mint a freeaudit. Másrészt az esetleges hirdetőknek ezzel nem állhatok oda.
Véleményem szerint...
De te tudod, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, belinkelhetsz az oldaladra 10 statisztika-gyűjtő oldalt is, és átlagolod az általuk gyűjtött látogató-számot de ez akkor sem lesz olyan pontos, mint a saját számláló.
Hitelesseg
hiteles statisztika
linkek:
webaudit
adsense
Hirdetők
Még "nyugaton" sem használják ki a reklámügynökségek a netes hirdetés lehetőségeit, ezért tart a digitális média még ott, ahol. A google-féle filléres üzleti modellt a legtöbb potenciális hirdető nem is ismeri itthon. Mindenképpen neked kell meggyőznöd a potenciális hirdetőket.
Nem fogod tudni meggyőzni őket, hogy ennyi és ennyi felület az oldaladon milyen mennyiségű újsághirdetéssel, tévéreklámmal egyenlő, mert te sem tudod. Ha apiac határozza meg az értékét, akkor gyakorlatilag értéktelena felületed, olyan szintű túlkínálat van, tízmillió hirdetőfelület országa vagyunk :)
Másik megközelítés az affiliátus programoké, amikor konkrétan a te odlaldról érkezett, megkötött üzeletek után fizetnek. Ilynkor nincs kockázat, talán könnyebben meg tudsz állapodni a hirdetővel is. - Itt fontos tényező az "affilate cookie" élettartama, tehát, ha a te oldaladról jön valaki, nem vásárol, de egy hónap múlva beírja a böngészőbe a címet, és akkor vásárol, akkor is neked számolja a dolgot, hiszen a te jóvoltodból jött létre a vásárlás.
A Google statisztika szerintem, ha nem is auditált, de meggyőző lehet, azt ugyebár nem csak pdf-ben adhatod oda, hanem beengedheted az accountodba (egy korlátozott jogkörrel), így az éles guglibban böngészhetik a számokat.
Ami még a hitelesség témaköre: vásárolhatsz 3rd party hirdetésmegjelenítő szoftvert a szerveredre, ezek biztos valamilyen szinten meggyőzőek, vagy a hirdetésmegjelenítést rábízhatod egy 3rd party megjelnítőre (itt nem hirdetésszervezőről besélek - adnetworks és társai, bár lehet, hogy nekik is van ilyen szolgáltatásuk).
Nagyjából közszájon forgó dolgokról van szó, de gondoltam leírom, egy helyre, ha ellentétes tapasztalat van valamivel kapcsolatban, arra én is kíváncsi vagyok...