hirdetés megjelelenésének számolása
Van egy szerződésem, miszerint egy adott hirdetést megjelenítek pl 10.000-szer, akkor hogy tudom ezt hivatalosan mérni? A sima siteaudit megfelelő bizonyítékot ad, hogy az adott reklám megjelent a szerződésben leirtakszor, vagy valami más hivatalos eljárást kell alkalkmazni?
■
attól függ
Ha megjelenik X-szer (mindnen letöltést nézve), akkor abban az is bennevan, ha lefloodolják a weboldalad, akkor 2 perc alatt az már mondjuk 1000 találat... Te fizetnél ilyenért? Korrektnek találnád?
Szokás ilyenkor trükközni, hogy sütiket helyezel el, javascripttel képernyő felbontást, színmélységet, természetesen IP, IP_FORWARD (proxy mögött) eltárolgatsz, aztán eldöntöd, hogy ezek közül mit és mennyire számítasz be hivatalosnak...
Megaztán, ha valaki kétszer gyorsan egymásután refresh-el, akkor azt elfogadja-e, vagy csak mondjuk 3 perc múlva számolja ismét az egy helyről érkezőket? (mint a találatszámlálásnál)
Ajánlom, nézz meg valami 'hivatalos' adservert, sztem találsz a phpclasses.org-on, hotscriptz.com-on, vagy csak rákeresve a gugliban is.
Miert akarunk irni mikor letezik?