Szerintetek ez mi
Szerintetek ez miből van? javascript demo
Három napja próbálok rájönni, de csak annyit tudok hogy négy egymás mellé rakott téglalap forog, még ha ez sok-száznak tűnik is. Még abban sem vagyok biztos, hogy a drawImage-be betölt-e kívülről képet, de az biztos, hogy a tartalmát a Timer ciklusban nem változtatja. Ami viszont érdekes, hogy a telefonjaim is vígan megbírkóznak vele, vagyis egyáltalán nem számítás-igényes a megjelenés, mégha elsőre annak is tűnik
■ Három napja próbálok rájönni, de csak annyit tudok hogy négy egymás mellé rakott téglalap forog, még ha ez sok-száznak tűnik is. Még abban sem vagyok biztos, hogy a drawImage-be betölt-e kívülről képet, de az biztos, hogy a tartalmát a Timer ciklusban nem változtatja. Ami viszont érdekes, hogy a telefonjaim is vígan megbírkóznak vele, vagyis egyáltalán nem számítás-igényes a megjelenés, mégha elsőre annak is tűnik
Canvas
Szerintem a JS1K forráskódja zavart meg és amiatt nem volt egyértelmű, hogy pontosan hogyan is működik maga a versenyző kódja. Itt van ugyanaz a kód önmagában működő verziója:
még mindig nem
ctx.drawImage(c <---?
először fillRect( aztán ugyanoda drawImage(
Mi a kérdés?
Az általam írt kód 4. sora:
var c=document.getElementById("myCanvas");
Az alábbi oldalon megtalálod ezeket a canvas függvényeket: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/CanvasRenderingContext2D
Ne az eredeti oldalt nézd, hanem azt a rövid HTML részletet, amit az első hozzászólásban írtam, az egy az egyben működik, és minden változó megtalálható ott.
most látom
Ez így fanta!
Most fogom fel, hogy ez valami olyasmi mint mikor online videózom a TV-t, és a valamennyi fáziskésés miatt mozgatáskor különféle alakzatok rajzolódnak ki.
Köcce a segítséget, a linked is nagyon érdekes, egy darabig el leszek vele.
Tetszik
Itt van
Kicsit variáltam a paramétereken:
Ez is jól néz ki