ugrás a tartalomhoz

Flashes Banner linkje

Anonymous · 2006. Ápr. 26. (Sze), 13.39
Kerestem a Weblaboron, nem találtam eddig megoldást.

Van egy portál, amire egy swf-et várnak bannernak. A bannerrakatintás linkje ugyen nem a www.valami.hu lesz, mert a kattintást audtiálni kéne, és elküldeni az audit.median.hu-ra vagy ilyesmire. Tehát a link valami komplikáltabb, ráadásul most , amikor gyártom a bannert nem tudom mi lesz, és ezt belefordítani az swf-be nem érdemes.
Kérdésem tehát:
Az auditált oldalak swf-es bannerjai hogyan mennek? A rákattintás linkjét honnan veszik? Az SWF-ben van „eltárolva” vagy valami csavarral az oldal „írja át” a linket a flashben.

köszi
 
1

Paraméter, redirect

janoszen · 2006. Ápr. 26. (Sze), 13.48
Úgy van valszeg megcsinálva, hogy a Flash GET vagy POST paraméterben (nem tudom, melyiket tudja) átadja a meghívandó oldal URLjét vagy ügyfélazonosítóját. Ezután az audit rendszer szépen följegyzi magának a kattintást és egy HTTP redirect-tel továbbdobja a usert az igazi oldalra.
9

off

krey · 2006. Aug. 28. (H), 22.43
Tudja mind a kettőt.

üdv. krey
2

Adserver

daniel · 2006. Ápr. 26. (Sze), 14.17
Adserverben pl. lehet úgy is, hogy az általa adott megfelelő hivatkozást teszik a flashbe, és -ahogy Proclub is írta- átirányítással küld a megfelelő oldalra.
3

dinamikus linkek

Poetro · 2006. Ápr. 26. (Sze), 14.31
Az adverticum például a következő clickelési megoldást használja:
getURL(clickTag, clickTarget);
A clickTag és clickTarget változót a flash paraméterből kapja és ennek okán nem kell semmit csinálni.
Lásd levelezési listát:
http://weblabor.hu/levlistak/wl-flashlista/2005/09/000628
4

Tehát

Anonymous · 2006. Ápr. 26. (Sze), 14.38
Teht akkor a megoldás, hogy nem is csináluk buttont a legfelső rétegbe a kattintásra? Vagy hogy teljesen minde, hogy mis rakok bele a flash paramter felűlbírál mindent?
5

Mi is a feladat?

janoszen · 2006. Ápr. 26. (Sze), 15.10
Mit is szeretnél pontosan megvalósítani? Valamelyik advert. szolgáltatónál reklámozni vagy saját magad szeretnél bannereket kirakni saját audittal?

Mert ha advert szolgáltatóval szerződsz, akkor valszeg készen kapod őket.

Ha meg advert szolgáltatónál szeretnél reklámozni, akkor NAGYON jónak kell lennie a bannernek, hogy egyáltalán rákattintson valaki. És azoknak az aránya, akik aztán vesznek is, annak ezreléke.
6

Kell button

Poetro · 2006. Ápr. 26. (Sze), 15.28
Maga a button kell, de neked nem kell tudni, pontosan mit is fog a változókba behelyettesíteni, az adszerver, csak a getURL-t kell beleraknod az általuk adott paraméterek szerint.
Legalábbis a nagyok így csinálják. Kisebb reklámcégek ált statikus linket adnak meg, ami mondjuk ilyen:
gotobanner.jsp?id=12345
vagy
gotobanner/12345

Persze válogatja, ki hogyan csinálja.
7

Megoldás

Anonymous · 2006. Ápr. 26. (Sze), 18.16
A banner kinézete nem érdekel, nem én rajzolom, azért van a grafikus. A megoldás a median-nál a clickTAG clickTARGET változók, amiken átadják a cuccot.
8

"get" értékek átadása

Anonymous · 2006. Aug. 28. (H), 20.56
https://admin.adverticum.net/faq/index.prm?detail=6
getURL(_root.clickTAG, _root.clickTARGET);
Ezen a lapon leírják ugyan, hogy mi a pontos kódja a geturl()-nek, de nekem át kéne valahogy vinni egy szövegdobozba beírt értéket is "GET"-tel. Ez hogyan lehetsége?
Kösz, előre is!