ugrás a tartalomhoz

látogatottság

rampager · 2014. Jún. 14. (Szo), 19.28
Kedves fórumozók!

Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy egy elkészült weboldalt milyen módokon lehetne illetve szoktatok felfuttatni?

A válaszaitokat előre is köszönöm!
 
1

Attol fugg

janoszen · 2014. Jún. 14. (Szo), 22.10
Attol fugg, milyen temaju a weboldal es mennyire celozhato jol a kozonseg. Ha egy szuk retegnek szol, akkor viszonylag egyszeru, mert elkezdesz annak a retegnek szolo tartalmat gyartani es elobb-utobb tuti meg fogjak talalni. Ezt meg lehet tamogatni azzal, hogy az ember a temahoz kapcsolodo forumokban hozzaszol (ertelmeset, nem ezer eves temakat felhozva csak azert, hogy reklamozhasson). Nekem ez relative jol mukodott, viszont azt latni kell, hogy pl a Weblabor nem fog elerni meg napi tizezres latogatoszamot sem, nemhogy annal nagyobbat, ergo itt inkabb azt ell becsulni, hogy nagyon szuk es jol celozhato a celkozonseg.

Ha nagyobb celkozonsegnek szol, akkor a social media tud jol mukodni, plane ha erdeklodesre tart szamot a tema. Ergo megosztas gombok, stb. es termeszetesen ertelmes tartalom.

Ennel tobbet nem nagyon lehet mondani az oldal ismerete nelkul.
2

Adwords

Hidvégi Gábor · 2014. Jún. 16. (H), 09.15
Egy idényjellegű szolgáltatásnál használtuk az Adwords-öt, de amikor elkezdtük, akkor még nem volt szezon. Jó, magyar nyelvű súgó van hozzá, de az oldal használata elég egyértelmű, nem túl bonyolult összehozni egy kampányt, a (bankkártyás) fizetés is gyorsan ment.

Lehet választani, hogy megjelenés, kattintás vagy sikeres regisztráció után fizetünk, mi az elsőnél döntöttünk – az árakról viszont nem kaptunk semmilyen tájékoztatást. Az első hideg zuhany akkor ért, amikor a beállított napi 1000 forintos limitet értesítés nélkül túllépte a rendszer, és 1400 forint körül állt meg. Erről sem leírást, sem pedig beállítási lehetőséget nem kaptunk (néha 1200 forintnál álltak meg).

A kampányt utána szüneteltettük, és pár hónappal később, már a szezonban indítottuk újra. Mivel a konkurencia is aktívan hirdetett, utólag hamar kiderült, hogy az árak a korábbiak többszörösei.

Mivel a fentiek alapján a Google Adwords megbízhatatlan, az árakról nem ad tájékoztatást, emiatt tervezni sem lehet a kiadásokat, így (legalábbis kisebb költségvetésű projekteknél) senkinek sem ajánlom. Aztán lehet, hogy erről a viselkedésről írtak ők maguk is valahol, de akkor nagyon eldughatták, mert nem találtunk erről semmit.