Nem érhető el két oldalam a szolgáltató hibájából
'reggelt!
Az a szomorú helyzet állt elő, hogy az oldalaim több, mint 12 órája nem érhetőek el (fizetős tárhely). Írtam mailt és azt mondták, hogy egy szervert kell kicserélniük, amivel már végezniük kellett volna (legalábbis ez derül ki a mailjükből), azonban még mindig nem érhető el. A szerződésben 99%-os rendelkezésre állást garantálnak, amibe még bőven belefér ez a 12 óra (a maradék 1% kb. 87 óra).
Lehet ilyenkor valamit tenni, azt leszámítva, hogy várok?
■ Az a szomorú helyzet állt elő, hogy az oldalaim több, mint 12 órája nem érhetőek el (fizetős tárhely). Írtam mailt és azt mondták, hogy egy szervert kell kicserélniük, amivel már végezniük kellett volna (legalábbis ez derül ki a mailjükből), azonban még mindig nem érhető el. A szerződésben 99%-os rendelkezésre állást garantálnak, amibe még bőven belefér ez a 12 óra (a maradék 1% kb. 87 óra).
Lehet ilyenkor valamit tenni, azt leszámítva, hogy várok?
Rendelkezésre állás
-boogie-
Éves
Mi van akkor, ha meghaladja az 1%-ot a kiesett idő? Olyankor hova lehet fordulni panasszal? Egyáltalán hogyan bizonyítom az igazam? Tehát, hogy nem volt elérhető az oldal X ideig? Van erre bevált eljárás?
Elsősorban a céggel