ugrás a tartalomhoz

Nem érhető el két oldalam a szolgáltató hibájából

Anonymous · 2006. Jan. 21. (Szo), 09.04
'reggelt!

Az a szomorú helyzet állt elő, hogy az oldalaim több, mint 12 órája nem érhetőek el (fizetős tárhely). Írtam mailt és azt mondták, hogy egy szervert kell kicserélniük, amivel már végezniük kellett volna (legalábbis ez derül ki a mailjükből), azonban még mindig nem érhető el. A szerződésben 99%-os rendelkezésre állást garantálnak, amibe még bőven belefér ez a 12 óra (a maradék 1% kb. 87 óra).
Lehet ilyenkor valamit tenni, azt leszámítva, hogy várok?
 
1

Rendelkezésre állás

Bártházi András · 2006. Jan. 21. (Szo), 10.06
Ha ezt vállalták, és te ezt választottad, akkor nem sokat. De mondjuk nagyon nem mindegy, hogy éves szintű 99%-os, vagy havi szintű 99%-os rendelkezésre állásról van-e szó. Mi havi szintűt vállalunk.

-boogie-
2

Éves

Anonymous · 2006. Jan. 21. (Szo), 10.28
Éves szintű 99%-os rendelkezésre állást vállalnak. De szerencsére már helyreállt a régi állapot. :)
Mi van akkor, ha meghaladja az 1%-ot a kiesett idő? Olyankor hova lehet fordulni panasszal? Egyáltalán hogyan bizonyítom az igazam? Tehát, hogy nem volt elérhető az oldal X ideig? Van erre bevált eljárás?
3

Elsősorban a céggel

Jano · 2006. Jan. 21. (Szo), 11.46
Ha összeveszel a barátnőddel hová fordulsz? Először megpróbálod vele megneszélni. Ugyanez igaz cégek között is. Ha valami problémád van, felhívod őket és elmondod majd megvárod mi a reakciójuk. Ha fontos nekik, hogy az ügyfelük maradj akkor udvariasak lesznek esetleg felajánlanak jóváírást vagy egyebet. ha ezt kultúráltan adod elő akkor biztos egyszerűen le lehet rendezni a dolgot. Ha pedig nem vagy elégedett velük akkor váltasz.