ugrás a tartalomhoz

Parkolt domain-ekre egyedi tartalom.

s_volenszki · 2009. Júl. 30. (Cs), 20.42
Felmerült bennem egy érdekes gondolat, fogalmazhatnék úgy is, hogy a kialakult gazdasági helyzetre alkalmazandó "Működj gazdaságosabban és promócióz!" képletet akarom adaptálni az internetes ügyfélszerzésünkben is.

A cégünk fő tevékenységéhez kapcsolódóan van még néhány domain nevünk, amelyek ezidáig vagy parkoltak a semmiben, vagy a jelenlegi weboldalunkon.

Arra gondoltam, végrehajtanék egy kis módosítást a front controller-embe, ami azonosítaná az érkező http kérésben szereplő domain nevet, majd a név függvényében egyedi tartalommal szolgálná ki a kérést (domain-enként).

Mit gondoltok, kereső optimalizálás szempontjából ez milyen következményeket válthat ki? Egyáltalán van erre szabályos eljárás?
 
1

Ok, megvan, köszi!

s_volenszki · 2009. Aug. 1. (Szo), 08.45
A parkolt domain egy olyan domain helyőrző oldala, amelyhez még nem készült webhely. Ez gyakran teljesen szabályos - a webmester például elhelyezhet egy "Fejlesztés alatt" feliratot, amíg maga a webhely készül.

Vannak azonban olyan webmesterek is, akik azért regisztrálnak domaineket és parkolják le azokat, hogy pénzhez jussanak az ilyen oldalakból. Ezt legtöbbször úgy teszik meg, hogy hirdetésekkel töltik meg az oldalt, annak reményében, hogy kattintás alapján fizető (PPC) bevételre tehetnek szert.

Az ilyen parkolt oldalak nem kínálnak értéket a keresőknek, ezért általában nem is szerepeltetjük azokat a keresési eredményeink között. Ha vannak parkolt domainjei, aktiválja a domaineket, és töltse fel azokat hasznos tartalommal, hogy indexelhetők legyenek, és így a keresési eredmények között is megjelenhessenek.


http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=hu&answer=66376

Megtaláltam, köszi!