ugrás a tartalomhoz

Promoting Corporate Blog Culture

Hojtsy Gábor · 2005. Jún. 13. (H), 18.27
Érdemes céges blogokat indítani
 
1

PR cikk vs vallalati blog

Jano · 2005. Jún. 13. (H), 19.08
People no longer wish to read press releases and articles about a company in newspapers and magazines that everyone knows were spiced up one way or another by the company’s PR department.

Azert nem fog egy vállalat se teljesen ellenőrizetlen blog-ot indítani, illetve a blog-ot akár a PR stáb is írhatja mint eszközt felhasználva a kommunikációban.
2

ellenőrizetlen blog

Hojtsy Gábor · 2005. Jún. 13. (H), 19.48
A tavalyi OSCOM-on volt szerencsém egy nyílt (de irányított) beszélgetésben részt venni, amin többek között az az asszony (szakember!) is részt vett, aki a SUN-nál meghonosította a blog kultúrát, illetve akinek a vezetésével sikerült ezt elterjeszteni. Igazából azt tartotta fontosnak, hogy ne legyen agyonszabályozva a dolog, kevés, de világos szabály legyen. Ezeket ésszerűen betartva nem lehet sok gond a blogok miatt. A dolgozók egyéni érdeke is, hogy saját reputációjukat növeljék a blogjukkal, ezzel ismertebbé, elismertebbé válhatnak. Ugyanakkor mivel nyilván (jó részben) munkájukról írnak, a cég nevét is öregbíthetik.

Vagy hogy egy másik példát nézzük, mondjuk ha megnézed a Microsoft mostanában növögető blogjait, azért jót tesznek a cég arculatának is.

Nem kell ahhoz minden blog bejegyzést elolvasni, hogy feltegyük, hogy megbízható munkatársaink vannak. Ugye őket nem azért vettük fel, mert jól tudnak kifelé kommunikálni, de nem is azért, mert nem tudnának ésszel gondolkodni.