Ezt hívják úgy, hogy áltudomány, művelői az áltudósok, magyarul sarlatánok. Mondjuk ezzel önmagában nincs gond, azzal viszont inkább, hogy vannak még emberek, akik hisznek ennek a voodoo mágiának.
Az előállt helyzetért persze mi, webfejlesztők is felelősek vagyunk, hisz nem kis szerepünk van abban, hogy a 21. században még mindig szöveg-, és nem jelentésalapú keresések vannak.
A SEO szakma olyan amilyen. Vannak hozzáértők és koklerek. Azt hiszem, az a SEOs, aki saját weboldalaiból meg tud élni, az ért hozzá, aki ügyfelei megrendeléseiből az nem biztos. De aki megél az már nem csak SEO-s, hanem online marketinges, mert tartalmat készít, népszerűsít, stb.
De sztem ezt válasszuk le, magáról a Panda algoritmusról. Nyilván a Google ért ahhoz amit csinál, és ezt az algoritmusfejlesztést nem a SEO szakma találta ki, hanem a Google jelentette be. Emiatt a hír sztem érdekes lehet.
A hír semmilyen konkrétumot nem tartalmaz, az információértéke nulla. Ha annyiból állt volna, hogy "Valami változott a Google algoritmusában.", akkor pont ugyanannyi lett volna a mondanivalója.
Mivel az algoritmus titkos, a keresőpiac (Európában) több mint 90%-a a Google kezében van, teljesen ki vagyunk szolgáltatva nekik. A SEO-sok is csak találgatni tudnak, ami néha bejön, néha nem.
Ezen a helyzeten kéne változtatni, hisz nyilvánvaló, hogy a keresők közti verseny hiánya hátrányosan érint mindenkit (milliárdos nagyságrendű embertömegről van szó összességében). Mivel a keresők ebben nem érdekeltek, a lépést nekünk kell megtennünk.
Ez a hír nem szól semmiről.
Az alatta lévő két hozzászólás elmond mindent a SEO "szakmáról":
Egy másik cikk hozzászólásaiban azon polemizálnak, hogy a Google algoritmusa az 200 vagy 400 ismeretlenes egyenlet.
Ezt hívják úgy, hogy áltudomány, művelői az áltudósok, magyarul sarlatánok. Mondjuk ezzel önmagában nincs gond, azzal viszont inkább, hogy vannak még emberek, akik hisznek ennek a voodoo mágiának.
Az előállt helyzetért persze mi, webfejlesztők is felelősek vagyunk, hisz nem kis szerepünk van abban, hogy a 21. században még mindig szöveg-, és nem jelentésalapú keresések vannak.
Panda
De sztem ezt válasszuk le, magáról a Panda algoritmusról. Nyilván a Google ért ahhoz amit csinál, és ezt az algoritmusfejlesztést nem a SEO szakma találta ki, hanem a Google jelentette be. Emiatt a hír sztem érdekes lehet.
A hír semmilyen konkrétumot
Mivel az algoritmus titkos, a keresőpiac (Európában) több mint 90%-a a Google kezében van, teljesen ki vagyunk szolgáltatva nekik. A SEO-sok is csak találgatni tudnak, ami néha bejön, néha nem.
Ezen a helyzeten kéne változtatni, hisz nyilvánvaló, hogy a keresők közti verseny hiánya hátrányosan érint mindenkit (milliárdos nagyságrendű embertömegről van szó összességében). Mivel a keresők ebben nem érdekeltek, a lépést nekünk kell megtennünk.