Én nem értem miért vásárolná fel ha, pl. egy webkitre épülő cuccot is kiadhatna facebook browser néven amibe alapbol be lenne építve a követés funkció és több embert tudnának át b*szni.
Én nem értek az ilyenszintű üzleti mutatványokhoz, de elképzelhetőnek tartom, hogy - amennyiben tényleg vevők - jobban érdekli őket a sokak által megszokott/használt márkanév, mint a csapat. Fejlesztőcsapatot "könnyen" összehoz a FB magának.
A know-how miatt elsősorban. Azt ugyanis nem lehet összegründolni vagy openszósz letölteni és meghekkelni. Másodsorban mert az Opera ott erős, ahol a FB gyenge: mobilon. Arról nem beszélve, ha az Opera mögé betennék a FB tőkeerejét és rátolnák a marketing gépsorra, sanszos hogy relatív rövid idő alatt felfutna a népszerűsége desktopon is.
A low-end körökben (még Symbian 40-en is) elterjedt Opera Mini átvezeti a user teljes, szósölön kívüli forgalmát is a böngésző tömörítő-szerverein. Az ehhez való hozzáférés pont kapóra jönne a Facebook-nak, hogy az OpenGraph-statisztikáját tovább pontosítsa. Feltéve, hogy sikerül lenyomni a felhasználók torkán egy ilyen ToS-t, ha hihetően meg tudnak győzni pár száz millió felhasználót, hogy ez miért jobb nekik, mint a készülék gyári böngészője. Hosszabb távon akár még úgy is alakulhat, hogy a köztudottan szabadságpárti(-nak vallott) Mozilla mobilböngészője is helyzetbe kerül. Majd meglátjuk, korai még találgatni.
Böngészőháború
Én nem értem miért vásárolná
A Webkithez nem jár
És márkanév sem
A know-how miatt elsősorban
Összefüggések?
Van némi tapasztalatuk