ugrás a tartalomhoz

LimeJS: A New HTML5 Game Engine

presidento · 2011. Feb. 12. (Szo), 17.16
„Célunk HTML5 alapon olyan felhasználói élményt adni, mint amit Flash alapú vagy a natív játékok tudnak”
 
1

Ronda és lassú

goph-R · 2011. Feb. 12. (Szo), 21.31
Lehet, hogy jó lesz majd ez, de jelenleg nálam mind a két demo körülbelül 10 FPS-sel szaggat (1366x768 GMA X3100, Intel Core 2 Duo 2Ghz), élvezhetetlenné téve a játékot. Kis ablakban jobban megy, de szerintem ilyen grafikát, simán bírnia kéne teljes ablakban. Ráadásul a képek nyújtása (technológiából adódan) sima nyújtással történik, ami pixelesedést okoz.

Szóval ronda és lassú :) Egyelőre marad a flash a játékokra, majd pár év múlva vissza nézek erre, hátha.
2

(off: "kapcsolat nélküli felhasználás")

zzrek · 2011. Feb. 13. (V), 10.57
Az egyik tesztjátékot próbáltam, a roundballt
Firefoxon megjelenik felül egy info sáv: "ez a webhely adatokat szeretne tárolni kapcsolat nélküli felhasználás céljából"
Ez mi akar lenni: localStorage, vagy cookie, vagy valami más? Chrome-on nem szól. Más játék is használ localStorage-et, de azok nem szólnak firefoxon sem.
Mi lehet ez?
Köszi!

(Egyébként nekem is lassú, de számomra elsősorban nem emiatt esélytelen, hanem mert az IE8 egyáltalán nem támogatott)