ugrás a tartalomhoz

Tanácsok céges blogok szerkesztőinek

Hojtsy Gábor · 2004. Aug. 28. (Szo), 21.00
Habár a kérdés nem kapcsolódik közvetlenül a webfejlesztéshez, már többször felhívtuk a figyelmet a blogok fontosságára - különösen, hogy jórészben mi is ezeket használjuk információforrásként. Azt is említettük már, hogy a cégek számára is egyre fontosabb, hogy blogokat készítsenek, hiszen ez a formátum sokkal hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé a potenciális ügyfelekkel, mint a hagyományos sajtóközlemények.

A ChangeThis oldalon megjelent The Corporate Weblog Manifesto című műben nagyon korrektül gyűjti össze Robert Scoble a céges blogok által követendő szabályokat. Alapvetően azt kell szem előtt tartani, hogy a tartalom legyen életszagú. Scoble szerint ha látszik, hogy nem taktikázunk, hanem csak végezzük a dolgunkat, akkor biztos nyerők vagyunk. Érdemes átolvasni a tanácsokat!