ugrás a tartalomhoz

A Mozilla branding stratégiájáról

Hojtsy Gábor · 2003. Okt. 30. (Cs), 14.17
Steven Garrity készített egy nagyon korrekt összefoglalót arról, hogy szerinte hogyan kellene a Mozilla "termékek" egyediségét a kinézetükön, jelképeiken és ikonjaikon keresztül megkülönböztetni másoktól, illetve a Mozilla termékek brandingje közötti hasonlóság hogyan segítené elő a mindennapi használatot. Az írás mindenki számára érdekes lehet, aki termék-identitás fejlesztéssel foglalkozik, azaz szinte mindenkinek, aki weboldalakat is fejleszt.

Ezt azért merem állítani, mert a tanulságok, a megközelítés, az ellenpéldák mind-mind professzionálisan elkészített dokumentummá teszik az elemzést, és így hasznos lehet más brandinget magába foglaló feladatoknál is. A szerző leginkább arra mutat példákat, hogy hol hibázott a Mozilla, és mi lehet a megoldás.