Rendszerüzemeltető munkatárs
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Informatikai Igazgatósága
munkajogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással, határozott időre
Rendszerüzemeltető munkatársat
keres.
A munkavégzés helye: Budapest.
IT szakemberként új kihívásokra vágyik? Van néhány év SQL illetve IT Helpdesk tapasztalata? Ráadásul ECDL vizsgája is van? Van egy ajánlatunk az Ön számára!
Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.
Új munkatársunk a csapat teljeskörű tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában. Lehetőséget adunk, hogy olyan projekteken dolgozzon, amelyek öncélú profitszerzés helyett fontos és hasznos segítséget nyújtanak akár B2B akár B2C területen.
A munkatárs főbb munkaköri feladatai:
- telefonos és e-mail bejelentések kezelése;
- első és második vonalas támogatási feladatok ellátása;
- kapcsolattartás a felhasználókkal és külső szolgáltatókkal;
- alkalmazás adminisztrációs feladatok ellátása;
- alkalmazás működőképességének / teljesítményének felügyelete;
- felhasználó adminisztráció;
- új alkalmazás verziók / javítókészletek telepítése.
A munkakör betöltésének feltételei:
- IT szakirányú középfokú végzettség;
- Helpdesk munkakörben eltöltött minimum 3-5 éves gyakorlat;
- Windows, office üzemeltetési tapasztalatok;
- igazolt SQL ismeretek;
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- angol szaknyelv ismerete;
- nagyvállalati környezetben szerzett IT helpdesk tapasztalat;
- ECDL vizsga megléte;
- igazolt térinformatikai ismeretek.
- felügyelt rendszer ismeret (Nagos, SCOM).
A pályázati anyaghoz csatolandó:
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
- motivációs levél.
A foglalkoztatási jogviszonyra az 2012. évi I. tv (Mt.) vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:
https://e-nmhh.nmhh.hu/e-nhh/4/urlapok/esf00123/index.html
Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Rendszerüzemeltető munkatárs” sor melletti négyzetet.
A jelentkezési határidő 2017.április 17.
A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.
■ munkajogviszony keretében betöltendő munkakörbe, teljes munkaidős foglalkoztatással, határozott időre
Rendszerüzemeltető munkatársat
keres.
A munkavégzés helye: Budapest.
IT szakemberként új kihívásokra vágyik? Van néhány év SQL illetve IT Helpdesk tapasztalata? Ráadásul ECDL vizsgája is van? Van egy ajánlatunk az Ön számára!
Konvergens hatóságként az NMHH ellátja mind a média, mind a hírközlés szabályozási és felügyeleti feladatait. Informatikai igazgatóságunk munkatársai adják az NMHH tevékenységének szilárd alapját: számtalan alkalmazást, szakrendszert és adatbázist üzemeltetnek, folyamatosan figyelik és adaptálják is a legújabb technológiákat. Élő bizonyítékai annak, hogy a közszférában is lehet csúcsteljesítményt nyújtani, ha adottak a feltételek.
Új munkatársunk a csapat teljeskörű tagjaként vesz majd részt az Informatikai Igazgatóság munkájában. Lehetőséget adunk, hogy olyan projekteken dolgozzon, amelyek öncélú profitszerzés helyett fontos és hasznos segítséget nyújtanak akár B2B akár B2C területen.
A munkatárs főbb munkaköri feladatai:
- telefonos és e-mail bejelentések kezelése;
- első és második vonalas támogatási feladatok ellátása;
- kapcsolattartás a felhasználókkal és külső szolgáltatókkal;
- alkalmazás adminisztrációs feladatok ellátása;
- alkalmazás működőképességének / teljesítményének felügyelete;
- felhasználó adminisztráció;
- új alkalmazás verziók / javítókészletek telepítése.
A munkakör betöltésének feltételei:
- IT szakirányú középfokú végzettség;
- Helpdesk munkakörben eltöltött minimum 3-5 éves gyakorlat;
- Windows, office üzemeltetési tapasztalatok;
- igazolt SQL ismeretek;
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- angol szaknyelv ismerete;
- nagyvállalati környezetben szerzett IT helpdesk tapasztalat;
- ECDL vizsga megléte;
- igazolt térinformatikai ismeretek.
- felügyelt rendszer ismeret (Nagos, SCOM).
A pályázati anyaghoz csatolandó:
- fényképes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz;
- motivációs levél.
A foglalkoztatási jogviszonyra az 2012. évi I. tv (Mt.) vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Ha ez a munkalehetőség felkeltette az érdeklődését, akkor kattintson az alábbi linkre:
https://e-nmhh.nmhh.hu/e-nhh/4/urlapok/esf00123/index.html
Az elektronikus űrlapot értelemszerűen töltse ki. A „Pozíció és bérigény megjelölése” szakasznál jelölje be a „Rendszerüzemeltető munkatárs” sor melletti négyzetet.
A jelentkezési határidő 2017.április 17.
A jelentkezéseket a benyújtási határidő után egy hónapon belül elbíráljuk. A munkakör a kiválasztási folyamat után azonnal betölthető. Felhívjuk figyelmét, hogy csak azokat a pályázókat áll módunkban személyesen is meghallgatni, akik képzettségük, ismereteik és szakmai tapasztalataik alapján elképzeléseinknek mindenben megfelelnek.