CreateJS (Animáció vége illetve cache / cpu takarítás)
Szervusztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok.
CreateJS segítségével életre keltek néhány html5ös animációt, melyre az alábbi kódrészlet szolgál:A kód szépen elvégzi az animációk betöltését, lejátszását az oldalon, ellenben mivel nem vagyok valami nagy gyakorlott felhasználója még a createjs-nek (és sajnos google keresgélés és dokumentáció olvasás után se akadtam rá a megoldásra) az alábbi problémákba ütköztem:
1. Többszöri animáció betöltésékőr egy idő után túlterhelem a procit. (Valahol, valamilyen formában cahcelődik véleményem szerint az animáció).
Merül fel a kérdés, hogyan lehetne kiadni utasításként, hogy az animáció lefutásának végén töröljön minden szemetet maga után és ne terhelje feleslegesen kliens oldalról a gépet.
2. Az animáció lefutásakor szeretnék meghívni egyes függvényeket (akár pont az 1.es ponthoz szükséges részt) melyeket még sajnos nem tudom miként lehetne.
Valakinek valami építő jellegű válasz?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!
■ Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok.
CreateJS segítségével életre keltek néhány html5ös animációt, melyre az alábbi kódrészlet szolgál:
- <script type="text/javascript" src="effect/effect.php?v=<?=$effectid?>"></script>
- <script>
- var canvas, stage, exportRoot;
- function init() {
- canvas = document.getElementById("<?=$id1?>");
- images = images||{};
- var loader = new createjs.LoadQueue(false);
- loader.installPlugin(createjs.Sound);
- loader.addEventListener("fileload", handleFileLoad);
- loader.addEventListener("complete", handleComplete);
- loader.loadManifest(lib.properties.manifest);
- }
- function handleFileLoad(evt) {
- if (evt.item.type == "image") { images[evt.item.id] = evt.result; }
- }
- function handleComplete(evt) {
- exportRoot = new lib.effect();
- stage = new createjs.Stage(canvas);
- stage.addChild(exportRoot);
- stage.update();
- createjs.Ticker.setFPS(lib.properties.fps);
- createjs.Ticker.addEventListener("tick", stage);
- }
- function playSound(id, loop) {
- return createjs.Sound.play(id, createjs.Sound.INTERRUPT_EARLY, 0, 0, loop);
- }
- init();
- </script>
1. Többszöri animáció betöltésékőr egy idő után túlterhelem a procit. (Valahol, valamilyen formában cahcelődik véleményem szerint az animáció).
Merül fel a kérdés, hogyan lehetne kiadni utasításként, hogy az animáció lefutásának végén töröljön minden szemetet maga után és ne terhelje feleslegesen kliens oldalról a gépet.
2. Az animáció lefutásakor szeretnék meghívni egyes függvényeket (akár pont az 1.es ponthoz szükséges részt) melyeket még sajnos nem tudom miként lehetne.
Valakinek valami építő jellegű válasz?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!