CreateJS (Animáció vége illetve cache / cpu takarítás)
Szervusztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok.
CreateJS segítségével életre keltek néhány html5ös animációt, melyre az alábbi kódrészlet szolgál:A kód szépen elvégzi az animációk betöltését, lejátszását az oldalon, ellenben mivel nem vagyok valami nagy gyakorlott felhasználója még a createjs-nek (és sajnos google keresgélés és dokumentáció olvasás után se akadtam rá a megoldásra) az alábbi problémákba ütköztem:
1. Többszöri animáció betöltésékőr egy idő után túlterhelem a procit. (Valahol, valamilyen formában cahcelődik véleményem szerint az animáció).
Merül fel a kérdés, hogyan lehetne kiadni utasításként, hogy az animáció lefutásának végén töröljön minden szemetet maga után és ne terhelje feleslegesen kliens oldalról a gépet.
2. Az animáció lefutásakor szeretnék meghívni egyes függvényeket (akár pont az 1.es ponthoz szükséges részt) melyeket még sajnos nem tudom miként lehetne.
Valakinek valami építő jellegű válasz?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!
■ Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok.
CreateJS segítségével életre keltek néhány html5ös animációt, melyre az alábbi kódrészlet szolgál:
<script type="text/javascript" src="effect/effect.php?v=<?=$effectid?>"></script>
<script>
var canvas, stage, exportRoot;
function init() {
canvas = document.getElementById("<?=$id1?>");
images = images||{};
var loader = new createjs.LoadQueue(false);
loader.installPlugin(createjs.Sound);
loader.addEventListener("fileload", handleFileLoad);
loader.addEventListener("complete", handleComplete);
loader.loadManifest(lib.properties.manifest);
}
function handleFileLoad(evt) {
if (evt.item.type == "image") { images[evt.item.id] = evt.result; }
}
function handleComplete(evt) {
exportRoot = new lib.effect();
stage = new createjs.Stage(canvas);
stage.addChild(exportRoot);
stage.update();
createjs.Ticker.setFPS(lib.properties.fps);
createjs.Ticker.addEventListener("tick", stage);
}
function playSound(id, loop) {
return createjs.Sound.play(id, createjs.Sound.INTERRUPT_EARLY, 0, 0, loop);
}
init();
</script>
1. Többszöri animáció betöltésékőr egy idő után túlterhelem a procit. (Valahol, valamilyen formában cahcelődik véleményem szerint az animáció).
Merül fel a kérdés, hogyan lehetne kiadni utasításként, hogy az animáció lefutásának végén töröljön minden szemetet maga után és ne terhelje feleslegesen kliens oldalról a gépet.
2. Az animáció lefutásakor szeretnék meghívni egyes függvényeket (akár pont az 1.es ponthoz szükséges részt) melyeket még sajnos nem tudom miként lehetne.
Valakinek valami építő jellegű válasz?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!