ugrás a tartalomhoz

CreateJS (Animáció vége illetve cache / cpu takarítás)

alkony4 · 2017. Jan. 6. (P), 16.29
Szervusztok!

Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok.
CreateJS segítségével életre keltek néhány html5ös animációt, melyre az alábbi kódrészlet szolgál:
  1. <script type="text/javascript" src="effect/effect.php?v=<?=$effectid?>"></script>  
  2.         <script>  
  3.             var canvas, stage, exportRoot;  
  4.             function init() {  
  5.                 canvas = document.getElementById("<?=$id1?>");  
  6.                 images = images||{};  
  7.                   
  8.                 var loader = new createjs.LoadQueue(false);  
  9.                 loader.installPlugin(createjs.Sound);  
  10.                 loader.addEventListener("fileload", handleFileLoad);  
  11.                 loader.addEventListener("complete", handleComplete);  
  12.                 loader.loadManifest(lib.properties.manifest);  
  13.             }  
  14.               
  15.             function handleFileLoad(evt) {  
  16.                 if (evt.item.type == "image") { images[evt.item.id] = evt.result; }  
  17.             }  
  18.               
  19.             function handleComplete(evt) {  
  20.                 exportRoot = new lib.effect();  
  21.                   
  22.                 stage = new createjs.Stage(canvas);  
  23.                 stage.addChild(exportRoot);  
  24.                 stage.update();  
  25.                   
  26.                 createjs.Ticker.setFPS(lib.properties.fps);  
  27.                 createjs.Ticker.addEventListener("tick", stage);  
  28.             }  
  29.               
  30.             function playSound(id, loop) {  
  31.                 return createjs.Sound.play(id, createjs.Sound.INTERRUPT_EARLY, 0, 0, loop);  
  32.             }  
  33.               
  34.             init();  
  35.         </script>  
A kód szépen elvégzi az animációk betöltését, lejátszását az oldalon, ellenben mivel nem vagyok valami nagy gyakorlott felhasználója még a createjs-nek (és sajnos google keresgélés és dokumentáció olvasás után se akadtam rá a megoldásra) az alábbi problémákba ütköztem:
1. Többszöri animáció betöltésékőr egy idő után túlterhelem a procit. (Valahol, valamilyen formában cahcelődik véleményem szerint az animáció).
Merül fel a kérdés, hogyan lehetne kiadni utasításként, hogy az animáció lefutásának végén töröljön minden szemetet maga után és ne terhelje feleslegesen kliens oldalról a gépet.

2. Az animáció lefutásakor szeretnék meghívni egyes függvényeket (akár pont az 1.es ponthoz szükséges részt) melyeket még sajnos nem tudom miként lehetne.

Valakinek valami építő jellegű válasz?
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!