Egyszerű eseménykezelési kérdés flashben.
Adott két osztályom, az egyiket példányosítom a másikon belül, és szeretném, ha a példányosított osztály egy eseményét el tudnám kapni abban az osztályban amiben példányosítottam. A két osztály között nincs egyéb kapcsolat. (Elméletben az egymásba ágyazott grafikai elemeknél lehet a bubblingra támaszkodni, de itt az egyik osztály a Socket.) Hogyan lehet ezt megoldani?
■ - class cA extends Sprite {
- private var myB:cB;
- public function cA() {
- myB=new cB();
- }
- // ebben az osztályban kellene egy listener, de hol, és hogyan?
- }
- class cB extends Socket {
- public function cB() {
- addEventListener(Event.CONNECT,connected);
- super.connect('xxx.xxx.xxx.xxx','xxxx');
- }
- private function connected(e:event) {
- // itt kéne tovább dobni az eseményt, hogy a cA osztály reagálni tudjon rá.
- }
- }
Observer pattern segíthet.