Információ kérés beérkező átutalásokról
Sziasztok!
Érdekelne, hogy egy bankszámlára jövő beérkező átutalásokról hogyan lehetne információkat átadni egy weboldalnak? Meg hogy mekkora munka megcsinálni egy ilyen rendszert, esetleg vannak kész megoldások is? Kell e szerződés a bankkal?
stb...
Olyasmiről van szó, hogy vannak tételek, amiket vehetnek a felhasználók, aztán egy bankszámlára történő átutalással fizethetnek ki. A megjegyzés rovatba beteszik az adott tétel azonosító számát, ez alapján tudja a rendszer, hogy melyik tételről van szó, és hogy stimmel e az aktuális összeg. Amennyiben nem stimmel az összeg, úgy automatikusan vissza kellene küldeni. Ha viszont stimmel az összeg, akkor az adott tételt megkapja a felhasználó.
■ Érdekelne, hogy egy bankszámlára jövő beérkező átutalásokról hogyan lehetne információkat átadni egy weboldalnak? Meg hogy mekkora munka megcsinálni egy ilyen rendszert, esetleg vannak kész megoldások is? Kell e szerződés a bankkal?
stb...
Olyasmiről van szó, hogy vannak tételek, amiket vehetnek a felhasználók, aztán egy bankszámlára történő átutalással fizethetnek ki. A megjegyzés rovatba beteszik az adott tétel azonosító számát, ez alapján tudja a rendszer, hogy melyik tételről van szó, és hogy stimmel e az aktuális összeg. Amennyiben nem stimmel az összeg, úgy automatikusan vissza kellene küldeni. Ha viszont stimmel az összeg, akkor az adott tételt megkapja a felhasználó.
Nem automatizált
Hmm, esetleg úgy is meg lehet
Maga a dolog szerintem bank nélkül is automatizálható curl-el, csak hozzá kell kötni valahogyan a mobilt, amire az azonosító kódok érkeznek...
Persze jobb megbeszélni a bankkal a sztorit. Csak arra voltam kíváncsi, hogy csinált e már valaki ilyet közületek, mert árajánlatot kell adnom egy oldalra, amihez kell egy ilyen rendszer...
Pénzügyeket ne bízz mobil
Ha jól értem, úgy képzeled a dolgot, hogy a banki pénzmozgásról érkező SMS-t akarod feldolgozni egy webáruháznál.
Érdemes alaposan elolvasni a bank SMS szolgáltatásáról szóló dokumentumokat, valahol ott van(volt?) bennük, hogy nem vállalnak 100% felelősséget az SMS-ek célba érkezéséért.
Nem erről van szó. Arra
Bocs, akkor félreértettem
Ettől függetlenül, ilyesmit tényleg jobb az adott bankkal egyeztetni.
Pl. semmi biztosíték arra, hogy nem fogják az adott felületet külön értesítés nélkül megváltoztatni.
Ha gondolod, egykori kollégáimat megkérdezhetem, mit tudnak e témában. (bár kérdés, hogy a netbankos srác reagál-e, mert mostanában nem volt szokása :( )
Persze, kérdezd :-)
Írtam az egyik srácnak, de
Na mindegy, majd kiderül. Remélem, nem ment szabira. :-)
Megkérdeztem, válasz is
Ilyen kapcsolódási pontja a mai napig nincs a banknak.
Egyik külsős csinált a saját cégének egy olyat, amit te is akarsz (netbankból gyűjti ki a forgalmat).
Ez persze nem zárja ki, hogy máshol esetleg legyen valami szabványosított API.
De lehet, hogy nem is netbankon keresztül kellene intézni az ilyesmit...
Egyébként ajánlom figyelmedbe: http://weblabor.hu/forumok/temak/10029 - bár nem tartozik szorosan a témához.
Oks. Köszi.
OTP Elektra
Köszi, megnézem.