játék szinkronba hozása
Üdv!
Egy online játékon dolgozom, amit a felhasználók egymás ellen játszhatnak. A kihívás elfogadása után egy popup ablakban nyílik meg a játék, és onloadra elkezdődik a leosztás. Mivel a két félnek nem egyenlő idő alatt töltődik be az ablak, ezért van akinél hamarabb van akinél később. Igazából ez nem is jelentene akkora gondot, mert utána megáll és a játékosok eseményeire reagál a játék, lép tovább stb. Viszont én mégis azt szeretném, hogy ha szinkronba lennének és egyszerre kezdődne meg a leosztás.
A kérdésem, hogy milyen módon lehetne ezt megoldani?
■ Egy online játékon dolgozom, amit a felhasználók egymás ellen játszhatnak. A kihívás elfogadása után egy popup ablakban nyílik meg a játék, és onloadra elkezdődik a leosztás. Mivel a két félnek nem egyenlő idő alatt töltődik be az ablak, ezért van akinél hamarabb van akinél később. Igazából ez nem is jelentene akkora gondot, mert utána megáll és a játékosok eseményeire reagál a játék, lép tovább stb. Viszont én mégis azt szeretném, hogy ha szinkronba lennének és egyszerre kezdődne meg a leosztás.
A kérdésem, hogy milyen módon lehetne ezt megoldani?
Játék
WebSocket és társai
És így könnyebb már szinkronizálni. Mondjuk senki nem kezdhet, amíg mindkét kliens nem reagált, hogy készen van.
hsz
Ez nagyon fapados megoldás?