"Valahol 'megéri-nem éri' határán mozog a dolog a cégek szempontjából. Tudniillik a cég már kiadott egy csomó pénzt a weboldalra, most kér a SEO is egy csomó pénzt, a weboldal átalakítása is pénz lesz, és nincs azonnali, közvetlen, garantált hatása: az egészet ott megette a rosseb, pedig három másodperc TV-reklám árából kijönne a cech. Bátor és stratégiai szemléletű az a cég, aki belevág." - vélekedik Zalka Ernő.
Hát a megoldás természetesen nem az, hogy készíttetnek egy weboldalt, aztán csodálkoznak, hogy sehol nincs a keresőkben (ennek kiderítéséhez is idő kell), majd SEO-t fogadnak, és újratervezik jó pénzen... Abba kell belevágni, hogy a honlap eleve SEO szemléletű legyen - ami gyakorlatilag „csak” felhasználó központú szemléletet jelent, az meg alapvető - legalábbis szerintem...
A SEO meg az újratervezés
Azért nem túl sok az olyan
nem túl sok