ugrás a tartalomhoz

Google AdWords - nyomtatásban is reklámozhatunk

Fekete Ferenc GDA · 2005. Szep. 1. (Cs), 18.53
Mint ismeretes a kereső-óriás fontos összekötőkapocs az online hirdetők és a tartalomszolgáltatók között. A Pay-per-Click technológia átkattintás alapú, tehát a hirdető csak akkor fizet a reklámért, ha az ténylegesen egy látogatót irányít a weboldalára. Bár a Google bevételeinek több mint kilencven százalékát az online reklámok adják, szokatlan lépésre szánta el magát: megcélozza az offline médiát is.

A Google egész oldalas reklámfelületeket vásárol olyan IT magazinokban, szaklapokban mint például a PC Magazine vagy a Maximum PC, majd azokat negyed és ötöd oldalas megjelenésként továbbértékesíti az AdWords hirdetők felé. Ezzel a megoldással a kereső teljeskörű szolgáltatást nyújt a reklámozni vágyóknak, hiszen így a teljes marketing kampányt a Google bonyolíthatja le.

Bár a Google egyelőre óvatosan próbálkozik, ha a módszer beválik talán számíthatunk arra, hogy a hirdetések nem csak számítástechnikai lapokban jelennek meg, hanem más témájú kiadványokban is. Kiváncsian várom, hogy Magyarországra mikor kívánják bevezetni ezt a szolgáltatást.