Vér a vásznon
Szóval kezded unni a kódolást így péntek délután? Kéne inkább Quake-ezni egyet a haverral négyig? Meg is nyitod a könyvjelzőt, aztán bedobod Twitterre az URL-t.
Igen, a GWT fejlesztői portolták a Quake 2-t a böngészőbe. Katt a videóhoz:
A játék alapját az id Software által GPL alá helyezett Quake2 motor Javás portja, a Jake2 képezi, melyet GWT-vel fordítottak JavaScriptre a heti 20%-ukban dolgozó fiúk.
A vizualitáshoz a WebGL tervezetre és a
Akik a szemük helyett inkább a számoknak hisznek: Linuxot futtató laptopon 60 fps-t, Mac-kel szerelt rendszeren 45 fps-t produkált Webkit alatt.
Vajon a közeljövőben a játékkiadók is felfedezik maguknak a webet? Lévén a játék nagy üzlet, ez még erősebb lökést adna a platform fejlődésének. A számukra hordozott előnyök közül pedig elég csak az automatikus frissítést, a platformfüggetlenséget, a telepítés hiányát vagy a címezhetőségben rejlő lehetőségeket említeni.
Varrjatok rá gombot, aztán mondjátok el milyen lesz a CS böngészőben, ha egyáltalán.
■ Igen, a GWT fejlesztői portolták a Quake 2-t a böngészőbe. Katt a videóhoz:
A játék alapját az id Software által GPL alá helyezett Quake2 motor Javás portja, a Jake2 képezi, melyet GWT-vel fordítottak JavaScriptre a heti 20%-ukban dolgozó fiúk.
A vizualitáshoz a WebGL tervezetre és a
canvas
, a hanghatásokhoz pedig az audio
elemekre támaszkodik, UDP helyett WebSockets-en kommunikál. A játékállás és a beállítások mentéséhez egy Web Storage fölé húzott állományrendszert használ.Akik a szemük helyett inkább a számoknak hisznek: Linuxot futtató laptopon 60 fps-t, Mac-kel szerelt rendszeren 45 fps-t produkált Webkit alatt.
Vajon a közeljövőben a játékkiadók is felfedezik maguknak a webet? Lévén a játék nagy üzlet, ez még erősebb lökést adna a platform fejlődésének. A számukra hordozott előnyök közül pedig elég csak az automatikus frissítést, a platformfüggetlenséget, a telepítés hiányát vagy a címezhetőségben rejlő lehetőségeket említeni.
Varrjatok rá gombot, aztán mondjátok el milyen lesz a CS böngészőben, ha egyáltalán.