ugrás a tartalomhoz

A céges webnaplók szerepe és előnyei

Hojtsy Gábor · 2004. Aug. 18. (Sze), 10.22
Különböző cégek vezetői kezdik felismerni, hogy talán mégsem az alaposan kidolgozott sajtóközlemények vagy a minden szót megválogatva használó bejelentések hozzák az igazi érdeklődést, hanem a személyesebb kommunikáció, ami hitelessé teheti a cég üzenetét. A webes naplók (weblogok) első példányai teljesen személyesek voltak, egyre inkább kezdik azonban az internet ezen áldását is felfedezni az okos cégek.

A corporateblogging.info webhely éppen a céges blogokkal kapcsolatos információk, ötletek, tippek terjesztésére született. A napokban jelent meg egy összefoglaló, mely hat vonal mentén határozza meg a céges blogok fontosabb típusait. Ez a lista eléggé jól rámutat, hogy egy cég életében milyen stratégiai szerepet tölthetnek be a blogok, akár belső, akár külső használatra készülnek.